Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omtale Af Ny Sejlerportal - Har i nogle råd?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 59
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Tak for dine ideér, det er helt klart noget der kan bruges..

Hans Stokholm Kjer:

Nå - ud over Jespers gode forslag tror jeg også, I gør klogt i at lave nogle loyalitetsskabende aktiviteter. Sørg for at få snakken om jeres site ud på bådene. Lav f.eks. nogle minitjenester, som er egnet til mobiltelefonskærme, således at man f.eks. fra båden kan se, om der er ledige fripladser i den nærmeste havn, eller om der er nogle spændende arrangementer i nærheden, som var værd at sætte kursen efter.

God idé, vi vil tage til fredericia bådmesse som Jesper foreslog, har du andre ideér til loyalitetsskabende aktiviteter?

Du har fat i noget der med mobilvenlig tilgang til portalen, da det jo primært det medie vi kan kommunikere med sejlerne på når de sidder på båden.. Det er ihvertfald en ting vi vil arbejde på.

Hans Stokholm Kjer:
Når I starter jeres forum op, bør I lave 20-30 fiktive brugere, som stiller hinanden seriøse spørgsmål og giver seriøse svar. På den måde får de første rigtige brugere en fornemmelse af, at de er kommet til et levende sted og ikke til et sted, som de selv skal trække i gang.
Hvis du vil se eksempler på dette, kan du kigge på de første spørgsmål og svar her på amino. Jeg vil æde min hat på, at en IP-sporing på dem vil afsløre, at de fleste er sendt fra Thorborgs PC.  Der er intet ondt eller fusket i at gøre det på den måde. Det er bare et kærligt skub i den rigtige retning.

Hehe, det har du ret i.. Det er meget vigtigt at brugeren ikke føler "han er alene", og hørte også Thorborg snakke om det i et podcast på hans Talkshow. Så vores debatforum vil ikke være tomt ved lanceringen - vi har bla. fået venner og bekendte der har båd til at starte nogle debatter derinde..  

Se mere på http://www.umagestudio.dk

Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:53

Hej Daniel..

Den slags sites findes allerede i rigelige mængder på www.duelighed.dk, www.danskebaadejere.dk svenske www.sailguide.com o.m.a. og senest har Visit Demark suppleret deres site med forslag til ture med lystbåd.

De pt. stærkeste sites er der hvor ejere af samme bådmærke debatterer livligt. Den suverænt bedste site på denne scene er den internationale site for Hanse Yacht ejere www.myhanse.com 

Det er ikke en umulig opgave du er ude på, men den skal virkelig tilbyde noget, der er afgørende anderledes. Forslaget om at deltage på Boatshowet i Fredericia er også god, men der er allerede lukket for flere udstillingsstande. Jeg har selv en stand på messen F-5016 og du er velkommen til at kigge forbi en storbruger af debatsider for sejlere Cool

Tilmeldt 22. Jun 07
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 10:56

Hej smily

Tak for dit indlæg.. Det er rigtigt at der er en del bådesites med informationer & nyheder omkring både, dog mener jeg at vi har et produkt der adskiller os væsentligt fra de ovennævnte..

Jeg er klar over at der er konkurrence på markedet, så vi skal være fremme i skoene mht. promovering og få skabt noget omtale til portalen..

Vi køber ikke en desideret stand på fredericia bådmesse, men uddeler nogle flyers og snakker med folk omkring portalen - det er nok det eneste vi kan nå at få istand til messen starter.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:00

Daniel Jepsen:

Vi køber ikke en desideret stand på fredericia bådmesse, men uddeler nogle flyers og snakker med folk omkring portalen - det er nok det eneste vi kan nå at få istand til messen starter.

Sørg for at få lov til det hos messen - ellers risikerer I at få problemer.

mvh Hans

Tilmeldt 22. Jun 07
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 11:05

Okay det vidste jeg ikke man skulle  - men så må jeg lige få kontaktet messen og spørge om lov.. så er det på det rene.. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 283
Skrevet kl. 11:31

Få fat i nogen af småbåds klubberne lav en konkurrence blandt dem som deltager. Ideen er at i får lavet en streamer med teksten "Jeg bruger også xxx.dk stedet hvor sejlere mødes"  denne streamer skal dem som deltager sejle rundt med synlig på båden 1 år hvorefter de f. eks deltager i lodtrækningen om en eller anden form for præmier. Kan i få navnet på x antal både vil det være en stærk markedsføring, i alle de havne bådene ligger.

Venlig hilsen Kim Johansen

www.visam.dk

Tilmeldt 22. Jun 07
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 11:58

Hej Kijo,

Synes det lyder som en god idé, det ville være rigtig god omtale for portalen..Der skal selvfølgelig være nogle ordentlige præmier at komme efter hvis man skal sejle rundt med en streamer i et år - men det kan være at vi kan få rejst nogle sponsorer til konkurrencen..  

Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:22

Hej Daniel.

Faldt lige over en ny site der hedder www.isail.dk . Ligner et tilsvarende forsøg, håber ikke at det er jeres......for der er ikke sket noget på siden introduktionen for 3 uger siden.

Tilmeldt 22. Jun 07
Fra  Umage Studio Skrevet kl. 17:34

Hej smily,

Nej dette er ikke vores side :)

Vi er ved at ligge den sidste hånd på portalen, og skal nok skrive herinde på amino når den bliver lanceret..

Mvh. Daniel

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 21:18
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)