Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrev system

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nr1

Mangler nyhedsbrev system man skal kunne tilmelde sig og framelde sig og jeg skal sende ud til dem.

Skal laves så det ikke koster at sende nyhedsbrev ud jeg skal bare bruge min egen mail.?

Nr2

Kunne man ikke lave sådan at hver gang en tilmelde sig kom der en mail til mig med  med mailen og det er det ?

Hvad koster nr1 ?

Er nr2 en løsning som jeg kan bruge skal kunne klare 100-300 bruger min.

??

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan varmt anbefale eBrev - Jeg ved at de har nogle særlige "kom godt igang" tilbud til Amino-brugere.

Det er godt nok ikke helt gratis, men koster nogle få øre pr modtager du sender ud til - Til gengæld giver det dig en masse statistik omkring dine udsendelser, og sikrer en nem til og framelding for dine brugere.

Og er meget nemt at bruge som administrator der skal udsende nyhedsbreve.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:42

Som Anders siger, brug fx ebrev.info eller andre professionelle services, det koster nogle få ører, så koster det fx 6 øre pr. email udsendt og har du 300 så er det 18kr, er der en chance for at du kan tjene det ind på at sende 300 emails?

Ved at bruge et professionelt system kommer du udover problemet med at skulle finde en SMTP server som du er sikker på ikke er grålistet/blacklistet hos fx hotmail som mange af dine modtagere sikkert bruger. Som Anders også siger så får du desuden statistik om hvormange der har åbnet emailen, hvor mange email der er bounced(altså som ikke findes, ikke virker eller lign) og andre statistikker. Du kan desuden bruge nogle professionelle skabeloner, som gør at du fremstår seriøs og professionel.

Der kan være så mange problemer ved at bruge en løsning af ens egne med egen software, egen SMTP, udbyders SMTP eller lignende og jeg vil til enhver til anbefale dig at bruge en professionel løsning, andet er simpelthen, ja for uprofessionelt ;-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:07

Hej Website 1

Det er en billig løsning jeg lige kan klarer, til en rimelig pris.

Kontakt mig på mecci@live.dk

Med venlig hilsen

Arlo

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 17:10

Du kan sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk, saa skal jeg nok komme med en god pris.

MVH Adam

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:18

Jeg foreslår www.mailchimp.com

Genialt værktøj til at sende nyhedsbreve. Ekstrem brugervenlig brugeroverflade, og rimelige priser. Er nemt, men har ekstremt mange avanceret funktioner, som gør du kan optimere dine kampagner ydereligere. Deres side bruges i forvejen af nogle af verdens største firmaer, og vi har også været fuld ud tilfredse med dem.

Du siger du vil have at de bliver sendt fra din egen mail, hvilket jeg dog umiddelbart ser en ulempe ved. Mailchimp har en funktion, så nyhedsbrevene aldrig bliver sendt igennem samme mail, men din kontakt-mail står dog altid som afsender. På denne måde ender dine mails ikke i spamfiltre. Desuden kan du se meget omfattende statistik på dine mails, samt se hvor i mailen der bliver klikket mv.

Jeg kan varmt anbefale det, og alle kan finde ud af det.

www.xyw.dk - Skaber seriøs kontakt mellem erhvervslivet og unge jobsøgende..

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:45

www.mailinglist.dk er som mange andre nyhedsbreve systemer fuld af nyttige funktioner og gratis at bruge til og med den 500 udsendelse hver måned og ellers koster det et lille beløb i forhold til andre på marked :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)