|
Da jeg er ret ubeslutsom herre, så er jeg stadig på jagt efter en lækker lille laptop - på trods af alle jeres gode råd (jeg er nok fornærrig, når det kommer til stykket :-)
I mandags, da jeg kiggede posten igennem faldt jeg over denne MEDION fra Aldi til små kr. 6.000, og ville lige høre om der var nogle af jer, der havde erfaringer med disse "billige" laptops fra Aldi - de har jo tidligere været udsat for meget dårlig kritik fra flere sider......
Umiddelbart virker det jo til, at jeg har mulighed for at få en hel del for mine penge her - men hvis det går i stykker og ikke er til at få lavet igen, så er det lige meget, at det er billigt.
Super flad, super let og super mobil notebook med 12,1" Widescreen TFT Samsung skærm AMD Turionô 64 mobilteknologi ML-30 med AMD PowerNowô! teknologi 1,6GHz, 64Bit understøttelse. Opløsning WXGA 1280 x 800. ATI® Mobilityô Radeonô Xpress 200 PCI- Express Grafik med 128 MB Shared Memory. 60 GB harddisk, 512 MB DDR-RAM, 8 x DualLayer-brænder, analog TV tuner, radiotuner, trådløs LAN 54 Mbit/s. IEEE 802.11g, Firewire IEEE 1394, kortlæser til MMC/SD kort samt memorysticks, 56K modem og 2 integrerede højtalere. Stor softwarepakke med bl.a. Windows XP, MS Works, Medion Homecinema, Nero Burning og ñRecode samt eTrust AntiVirus (inkl. 90 dages gratis webupdate) Inkl. trådløs fjernbetjening, stereo headset, ekstern tv tuner, mus, taske, strømforsyning og genopladeligt batteri. 36 måneders garanti med adgang til hotline.