Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tablet PC / Bærbar PC

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan klikke i min signatur der er nogle laptops med 12,1" skærm...
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 10:30
Da jeg er ret ubeslutsom herre, så er jeg stadig på jagt efter en lækker lille laptop - på trods af alle jeres gode råd (jeg er nok fornærrig, når det kommer til stykket :-)

I mandags, da jeg kiggede posten igennem faldt jeg over denne MEDION fra Aldi til små kr. 6.000, og ville lige høre om der var nogle af jer, der havde erfaringer med disse "billige" laptops fra Aldi - de har jo tidligere været udsat for meget dårlig kritik fra flere sider......

Umiddelbart virker det jo til, at jeg har mulighed for at få en hel del for mine penge her - men hvis det går i stykker og ikke er til at få lavet igen, så er det lige meget, at det er billigt.

Super flad, super let og super mobil notebook med 12,1" Widescreen TFT Samsung skærm AMD Turionô 64 mobilteknologi ML-30 med AMD PowerNowô! teknologi 1,6GHz, 64Bit understøttelse. Opløsning WXGA 1280 x 800. ATI® Mobilityô Radeonô Xpress 200 PCI- Express Grafik med 128 MB Shared Memory. 60 GB harddisk, 512 MB DDR-RAM, 8 x DualLayer-brænder, analog TV tuner, radiotuner, trådløs LAN 54 Mbit/s. IEEE 802.11g, Firewire IEEE 1394, kortlæser til MMC/SD kort samt memorysticks, 56K modem og 2 integrerede højtalere. Stor softwarepakke med bl.a. Windows XP, MS Works, Medion Homecinema, Nero Burning og ñRecode samt eTrust AntiVirus (inkl. 90 dages gratis webupdate) Inkl. trådløs fjernbetjening, stereo headset, ekstern tv tuner, mus, taske, strømforsyning og genopladeligt batteri. 36 måneders garanti med adgang til hotline.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 11:17
Dato: 26-06-2006 21:31:35
Forfatter: nse
Jeg har selv en ældre IBM X24, som er købt hos Laptops.dk. Jeg er ovenud tilfreds med den, og personligt synes jeg klar, at det er den lækreste subnotebook på markedet.

www.laptops.dk importerer parallelt. Meget svære at handle med, med mindre handlen går perfekt første gang og IBM altså ikke opdager at det er en parallelimporteret maskine.

Nåmen..

Hvad med en X60s? Den er da i hvert fald ultra-bærbar (og hamrende lækker kvalitet!)

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-62469

Generelt får du følgende problemer med de billige (Aldi?) bærbare computere:

- Skærmhængsler bliver løse eller knækker
- Der er pixelfejl
- Kølingen er ikke dimensioneret til processoren
- 3. parts ram og harddisk står af pludseligt og uden grund
- tastaturet bliver slidt og knapper holder op med at virke

Men du kan være heldig og ramme en maskine, der faktisk holder. Det gjorde min svogers far. Men to af mine kammerater har til gengæld grædt sig selv i søvn hver nat på grund af en Aldi-maskine.

/Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 12:29
Laptops.dk har en IBM R50e til 5795, det er da pænt billigt.
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 44
Fra  KeySmart.dk Skrevet kl. 14:37
Tak for svarene!

pbtryk.dk:

Du har helt ret X60 er TOP NICE og ligger i den gode ende på ønskesedlen, men mit budget (læs: min nærrighed) tillader ikke helt prisen..... :-) Men tak for de bevingede ord om Aldi-maskinerne - det er rart lige at høre andres erfaringer (jeg vil jo nødigt græde mig i søvn fordi jeg har handlet det forkeret sted)

Thomas1974:

Det er let at mærke, at der er mange herinde, der er glade for IBM - jeg tolker det, som et tegn på god kval.. Og jeg er enig med dig i at prisen på R50e ved laptops.dk er helt i orden og den har specs, som rigeligt dækker mine behov - lige med undtagelse af størrelsen - syns simpelthen at en 15" skærm er for stor på en laptop. Men tak for tippet.... Den er røget med på listen over dem, der skal overvejes lidt nærmere....

God weekend!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)