Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsforbrug på Webshop?? Hvor meget tid bruger i ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg her nu været passiv medlem her på sitet, og har læst mange gode og spændende oplysninger.
Nu har jeg så et uafklaret spg....

Jeg overvejer selv at åbne en webshop selv med børnetøj, og vil derfor gerne vide lidt om tidsforbruget??
Min plan er at køre det i fritiden, men er det fuldstændig umuligt??
Hvor mange timer dagligt skal man afsætte?
Er her nogen der har en sådan webshop der vil indvige mig lidt i denne "verden"??

Derudover har jeg mulighed for at åbne en fysisk butik hjemme i privaten.

Hvor meget plads er nødvendigt? (har små 1000 m2)

Håber der er nogle der vil dele lidt ud :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:15

årh... det svinger jo! alt efter mængden af ordre og den stil :)

Men klart - det tager LANG tid, at tage billeder af tøj - få det til salg, skrevet tekst ... samtid med, at der (forhåbentligt) skal pakkes ordre, køres til/fra posthuset og den stil..
Vil mene, jeg det første 1 - 1½ år, brugte 2-3 timer om dagen ... og time antallet stiger da i takt med mængden af ordre :) og idag bruger jeg en del flere timer.... faktisk det meste af dagen :)

hvis du først åbner noget "hjemme" - så kender du jo tidsforbruget - dine åbningstider ... men det er svært at spå om, hvor meget tid det tager... reklame, marketing, markedsundersøgelser og den stil er en hård og tund sten at sluge de/det første år :)

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:18

Lad mig tilføje et spørgsmål:

Når I sidder med jeres webshop (i administrationen) hvor meget bliver der så skiftet mellem de forskellige vinduer  (ordre, kunder, produkter, sider m.m.)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:20

Niels - netopcom.dk:

Lad mig tilføje et spørgsmål:

Når I sidder med jeres webshop (i administrationen) hvor meget bliver der så skiftet mellem de forskellige vinduer  (ordre, kunder, produkter, sider m.m.)

Kommer vel an på hvilke system man har ;)

Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 20:59

Øhh  ikke helt forstået??

Det er jo sådan at jeg ovevejer at starte. Jeg er altså ikke i gang endnu...

Men lige et lille tillægs spg.. Nu har jeg kigget lidt på alle de webshops der er til salg her på siden.. er det et rigtigt dårligt valg at starte der?? altså at købe en etableret virksomhed?

Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 21:02

Hej Annette.

Tak for dit svar.
Jeg kan så forstå at du så har det som fuldtids? Er det rigtigt forstået??
Kan det opveje en lønning som ansat... hvis jeg må være så fræk at spørge :-)

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 17:59

Du skal ikke forvente at det kan opveje løn som ansat..

Det tager oftes en del tid før en webshop har oparbejdet et nogenlunde kundegrundlag, samt noget tid før de forskellige søgemaskiner har indexeret din side så du har en nogenlunde placering blandt de mange andre tilsvarende sider..

1000m2 er alt for meget, medmindre du har så mange penge at du vil lægge enorme summer i markedsføring og lager.. Ellers en god 30-40 m2, en pc, et pakke bord og nogen lager reoler er opskriften for den lille iværksætter og behold jobbet til omsætningen begynder at ligne noget.. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)