Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har vi ikke flere besøgende?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har startet en Dansk luksusportal på www.crystle.dk den 1 Januar 2009 og vi kører på nuværende tidspunkt kun med 200 besøgende om dagen..

Vi har tilpasset vores meta data efter SeoCentro så det skulle være ok.

Facebook annoncering med et dagligt budget på 70 kr. med 35 daglige kliks

Adwords annoncering med et dagligt budget på 70 kr.

Communities med relevante emner.

30 gratis link sider

Hvad er det vi mangler eller gør forkert?

Håber der er nogen der kan hjælpe os til at få flere besøgende

mvh

Martin

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ting tager tid Rom blev heller ikke bygget på en uge.

Hvad med at lave en Link&Vind konkurrence hvor den som har skaffet jer flest besøgende vinder.

2. pladsen kunne måske få en bannerplads eller tekst link på jeres site.

I kunne også tilmelde jeres nyhedsbrev konkurrence til diverse konkurrence sider.

Tjek www.VindHer.dk/konkurrencer.php hvor de har nogle gode nogle I kunne tilmelde jer.

 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kan du have ret i.. Men det er måske et meget normalt besøgstal på nuværende tidspunkt?

Mange tak for dine gode ideer, som vi vil arbejde videre med..  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

200 besøgende om dagen er slet ikke dårligt, når I lancerede 1. januar - og ikke har kørt en mere aggresiv annoncering end I har gjort. Konkurrencer og gratis ting er altid godt. Jeg vil også foreslå tilmelding til konkurrencesider. Men har i overvejet web 2.0 løsninger også? Uden at være ekspert, så er 1 nyhed om dagen også lige lidt nok. Sats på nogle nemme nyheder, nogle hit lister og hot og not. I kan også kåre branchens bedste. Det elsker firmaer i markedsføring, så kan I få gratis reklame der. Hvis I har rss feed, så se at tilmeld det til rss-feed sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du overvejet finanskrisen? Selvom at din side/produkt ikke nødvendigvis koster penge, så begynder folk at få andre tanker om luksus -- det er ikke noget, man længere har råd til, så hvorfor så læse om det? Jeg tror, at du bliver nødt til at identificere dine besøgendes behov for at besøge din side i disse trænge tider. Hvorfor skulle jeg som helt almindelig dansker læse jeres nyheder og om jeres produkter? Når du har identificeret det behov, skal der spilles på det. Du skal vække behov gennem aktiv markedsføring. Læs meget mere om den slags på nettet.

I mine øjne ser jeres markedsføring ikke ud til at have slået helt igennem, fordi I ikke fokuserer nok på jeres målgruppes behov.

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og mange tak for dine gode ideer.. Da ingen af os er erfarende i at bygge hjemmesider op har vi valgt at bruge Bricksite til det, som er et opbygnings system og her er der hvis ikke mulighed for at lave en rss feed adresse men kun en rss feed reader. Du kan have ret i at det vil give mere dynamik på siden, hvis der kom flere artikler ind i løbet af dagen, men lige nu arbejder vi på at få flere skribenter til at skrive om interessante emner så vi kan få flere artikler ind i løbet af dagen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Rent seo-mæssigt er siden ikke særlig godt optimeret, og lige umildbart tror jeg ikke at siden får mange besøgende på sidens søgeord. Hvis du med gratis link sider mener de små tilfældige "tilføj link" sider som kan findes rundt omkring, så er det tvivlsomt at du fået noget godt resultat ud af det.

Der skal nok bruges en del mere energi på SEO arbejde hvis du vil have kunder den vej fra. Ud af dit annonceringsbudget lyder 200 kr. om dagen meget fornuftigt, og jeg tror ikke du skal forvente flere besøgende med mindre du vil betale mere for det. :)

 

Mvh

 Anders Nielsen

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Har I undersøgt, hvor mange der er unikke, og hvor mange der er tilbagevendende? Det er fint med unikke. Men de skulle gerne have lyst til at komme tilbage, ellers er det hele spilt.

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige tjekket de seneste tal og de siger at der den seneste måned har været  72 % engangbesøgende og 10 % der har besøgt siden 2 gange og 10% der har besøgt siden 100 - 200 gange.

Så der er en stor procentdel der ikke er tilbagevendende... desværre

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Se der er problemet. Nok så meget annoncering og synlighed på Google, hjælper ikke, hvis du ikke har et produkt folk vil ha' - og det kunne det tyde på, at det er. Desværre. Jeg har ikke umiddelbart løsningen, men I blir nød til at finde ud af hvad folk vil ha'. Måske skulle I starte en spørgeskemaundersøgelse på siden, for at kortlægge folks forventninger og skuffelser.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)