Hej NorthTech er for tiden igang med at undersøge mulighederne for at udvikle en IT handelsportal til annoncering af alle slags IT relaterede projekter på nettet med mulighed for at byde ind på dem. Det er planen at portalen skal markedsføres mod både private virksomheder og især det offentlige, for at lette adgangen til dette marked for mindre virksomheder. Nogen af jer som har erfaring med lignende portaler eller kommentarer til projekt ideen ? |
Får et par år siden, var der et firma der prøvede det samme. Kan ikke helt huske hvad de hed, men de havde meget insisterende sælgere. De havde vist ikke rigtigt held med at få nogen til at lægge projekter ind.
Hvis de havde haft det så havde vi bestemt købt et abonnement hos? Så er det en rigtigt god ide.
Men jeg er bare langt fra sikker på at portal løsninger egner sig til salg af it-projekter, medmindre der er tale om eu udbud eller ligende.
Det er mit indtryk at langt de fleste leverandører idag, primært bliver valgt på parametre som troværdighed og kemi umiddelbart noget som jeg har svært ved at forestille mig ske via en portal.
Hvis det tilgengæld lykkedes dig at løses dette, så tror jeg der er noget at hente.