Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af IT handelsportal

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

NorthTech er for tiden igang med at undersøge mulighederne for at udvikle en IT handelsportal til annoncering af alle slags IT relaterede projekter på nettet med mulighed for at byde ind på dem. Det er planen at portalen skal markedsføres mod både private virksomheder og især det offentlige, for at lette adgangen til dette marked for mindre virksomheder.

Nogen af jer som har erfaring med lignende portaler eller kommentarer til projekt ideen ?  

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:16
Får et par år siden, var der et firma der prøvede det samme. Kan ikke helt huske hvad de hed, men de havde meget insisterende sælgere. De havde vist ikke rigtigt held med at få nogen til at lægge projekter ind.

Hvis de havde haft det så havde vi bestemt købt et abonnement hos? Så er det en rigtigt god ide.

Men jeg er bare langt fra sikker på at portal løsninger egner sig til salg af it-projekter, medmindre der er tale om eu udbud eller ligende.

Det er mit indtryk at langt de fleste leverandører idag, primært bliver valgt på parametre som troværdighed og kemi umiddelbart noget som jeg har svært ved at forestille mig ske via en portal.

Hvis det tilgengæld lykkedes dig at løses dette, så tror jeg der er noget at hente.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:23
Der findes noget i samme stil, der hedder findenfreelancer.dk, hvor man kan lægge store og små opgaver (og IT- og ikke-IT-relaterede opgaver - er dog mest IT-relaterede opgaver). Det er, hvis man ønsker at få løst en IT-opgave.

Der findes også nogle portaler, hvor man primært kan handle med hjemmesider. Jeg kan ikke huske nogle navne.

Bag findenfreelancer.dk står en Amino (der findes også en, der hedder getafreelancer.com). De andre ved jeg ikke hvem står bag. Jeg har ikke selv erfaring med nogle af dem.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:56
Hej

Tak for de gode og inspirerende svar.

Mvh

NorthTech

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)