Produktion af ide- lavet i gummi
Tilmeldt 25. Dec 06
mbsp
Fra
NDXmedia
Skrevet
09-02-2009 kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Aminoer
Jeg har fået en god ide til et produkt. Produktet skal helst være af gummi og skal være trækbart.
Produktet skal ligne de der gummi dutter med bølger på, der er på bremsekabler på cykler.
Som i nok kan høre, har jeg ikke meget forstand på dette, derfor dette indlæg .
Det jeg søger en kontakt til et sted hvor det er muligt at få fremstillet dette eller hjælp til at lave et udkast til en prototype .
De bedste hilsener
Mvh MBSP
Svar
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Prototype og udviklingsfirmaet DAVINCI development kan formentlig hjælpe dig på det punkt. Find hjemmesiden her - 3D prototyper
Svar
Tilmeldt 25. Dec 06
mbsp
Fra
NDXmedia
Skrevet
10-02-2009 kl. 12:28
Svar
Mange tak for det Brian
Mvh MBSP
Svar
Tilmeldt 13. Dec 05
japping
Skrevet
21-02-2009 kl. 05:44
Svar
som udvikler har jeg erfaring med fremstilling i de fleste materialer og et stort netværk af producenter. Hvis du er interesseret i en uforpligtigende samtale, kan du sende mig en besked med kontaktinformationer.
Svar
Tilmeldt 17. Sep 08
DVLOP
Skrevet
28-02-2009 kl. 15:03
Svar
Hej MBSP.
Jeg vil godt kunne hjælpe dig med at tegne dit produkt i 3D, så du ville kunne se det fotorealistisk.
Hvis du så mener at det er ok, kan vi sende filen til et firma der laver SLA-modeller i bløde gummilignende materialer.
Derefter kan jeg så lave egentlige produktionstegninger for dig.
Kontakt mig hvis det har interesse.
Mvh.
DVLOP
Svar
Tilmeldt 25. Dec 06
mbsp
Fra
NDXmedia
Skrevet
05-03-2009 kl. 09:42
Svar
Hej DVLOP
Mange tak for dit tilbud. Jeg skal lige have undersøgt et par ting, men vil helt sikkert gerne have mulighed for at kontakte dig i den nærmeste fremtid.
Mvh MBSP
Svar