Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress ? NextGent Gallery ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 21. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg har tilføjet NextGen Smooth Gallery til min wordpress

"NextGen Smooth Gallery" kan downloades på linket
http://wordpress.org/extend/plugins/nextgen-smooth-gallery/

hej jeg vil gerne sætte et smooth galleri ind i min wordpress som kommer frem på forsiden når man kommer ind på min hjemmeside.

jeg mangler en funktionen i smooth galleriet som gør, at når man trykker på et billede, så henviser billedet til det indlæg billedet handler om, ligesom det gør på http://www.crossfitbutcherslab.dk

Photobucket

De røde markeringer til højre og venstre er til at gå til næste eller forrige billede/indlæg.
På hvert billedet i smooth galleriet er der link til et inlæg. Smooth galleriet  skifter også automatisk billed efter noget tid ligesom et SlideShow.

Den råde markering i midten er der hvor linket er på billedet.

jeg ville bare gerne have at når man havde installeret smooth galleriet, så var der en knap i
indlæg-editoren så når man skrev et nyt indlæg og tilføjet et billedet så ville billedet automatisk blive tilføjet til smooth galleriet. så det er nemmer for folk (som ikke har nogen erfaring med kodning) at tilføje et billedet til smooth galleri sammen med et inlæg.

hvis der er nogen af jer der ved hvordan man gør så ville jeg blive glad vis i skriver til mig her på debatten..

med venlig hilsen poul

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul,

Det lader til at den hjemmeside du henviser til bruger myGallery til at lave slideshowet på forsiden?

// <div id="myGallery" class="section">

Det kunne du måske også forsøge dig med? Men er ikke sikker på at det kan snakke direkte sammen med artikel-editoren i Wordpress.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)