Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server hosting 1U i Københavns området

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Søger hosting til en 1U server som jeg selv har købt et sted i omegnen af København.
Synes det er lidt en jungle at google sig frem til, så derfor ville jeg høre lidt om jeres erfaringer.

Er ikke ude efter en full-service løsning, men blot et sted at have serveren kørende med mulighed for at komme på den med remote desktop.  Jeg forventer ikke den store trafik (i starten ihvertfald ;-))

/ David

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:39

www.plushost.dk har jeg selv mine servere stående.

Alternativt har jeg plads til din server. Du kan evt. skrive til mig for mere info.

Serverrummet ligger i Glostrup hvor mange andre firmaer har deres rum.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:40

Jeg kan anbefale Mikkel fra specialhosting.dk - han tilbyder co-location i Glostrup ;)

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:11

Hej

Du kan evt se på server hosting på www.hostindex.dk hvor der er forskellige udbydere i Danmark.

En del danske udbyder lejer sig ind hos jay.net i københavn, Glostrup, Ballerup mv. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:40

Undskyld at jeg først svarer nu men jeg har så travlt med at gøre klar til relanceringen af netop SpecialHosting at jeg stort set ikke lave andet end at arbejde og sove for tiden :)

Det er rigtig at vi udbyder Colocation i blandt andet Glostrup, ligesom så mange andre også gør, f.eks. Plushost.

Vi er dog en af de få som kan tilbyde redundant gigabit internet og strøm på lokationen.

Anyway, har du skinner til din server? Ved du hvor meget strøm den bruger? Hvis ikke hvilket mærke/model server er der tale om?

Du skal være velkommen til at skrive til mig på mmc@mc-solutions.dk hvis du har konkrete spørgsmål eller evt. vil ud og se vores faciliteter derude.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:48

Tak for forslagene til jer alle.

Jeg kunne selvfølgelig have været mere specifik.  Jeg køber en IBM System X 3855 som er lige til at smække i et rack, når først jeg har fået installeret den færdig.  Jeg aner ikke hvad den bruger af strøm, men den får 2 strømforsyninger.

Mvh David

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:49

Du kan også kontakte device.dk angående serverhosting - de er nogle utroligt flinke fyre og leverer sku god service. Har selv en del udstyr hos dem.

Hils gerne fra mig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:26

DavidBojsen:

Jeg kunne selvfølgelig have været mere specifik.  Jeg køber en IBM System X 3855 som er lige til at smække i et rack, når først jeg har fået installeret den færdig.  Jeg aner ikke hvad den bruger af strøm, men den får 2 strømforsyninger.

Hej David

Ring til mig på 41 28 28 08, så finder vi en løsning der passer til dig. Hvis ikke du har købt den endnu kan jeg muligvis også skaffe dig noget hardware billigere.

Dbh

Mikkel

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:43

Hej David

Jeg har serverskab hos PlusHost og kan der igennem give dig 1U co location server hosting til 299,- inc. 40 GB trafik til pr. mrd. Se evt. vores hjemmeside

www.innovated.dk

Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.

www.recuro.dk

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:44

Hov vent

Kunne lige genkende dit indlæg, du har allerede skrevet til mig via vores hjemmeside ;o)

Recuro Abonnementsservice er et billigere alternativ til PBS BetalingsService.

www.recuro.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)