Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er på udkig efter et webhotel, til at kører en standard hjemmeside osv.

Jeg har været índe på webhotelpriser.dk og lede, men aner ikke hvad jeg skal vælge:-s, idet jeg selv ikke aner en fis omkring hvad SSL osv. begreber betyder.

Mine krav er følgende:

Billigt, overskueligt og stabil.

Mulighed for at lave en hjemmeside via. webhotellets udbyder.

Skal kunne udbygges med et webshop i fremtiden.

Erhverv.

 

 

 

Fra Hjørring
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bønne.

Jeg har netop her i år flyttet alt til surftown, der har både sitebuilder, webshop og mulighed for erhvervs abb.. Det er gansek overskueligt, selv for en ikke edb nørd som mig. Og du kan vælge at køre sitebuilder på dansk, så..
De opfylder klart mine behov, og en pakke med 10 domæner til godt 500.- om året er da rimeligt.
Læste på forhånd anmeldelser af dem, og det var ret positivt. Og har en del kollegaer, der anvender dem også, uden problemer. De har Chat support som standard og du kan tilkøbe telefon support, så.. De er lige til at gå til..

Se nogle af mine sider på www.nightflight.dk og www.munchshotel.dk Og band hjemmesiden www.4play.dk er også lavet af de færdige skabeloner, der er.

Fra Hjørring
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen,

Tak for informationen.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bønne

Ville anbefale servage.net brug copun koden "mecci" for yderligere rabat.

 

Venlig hilsen

arlo

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen Engbjerg:

Jeg har netop her i år flyttet alt til surftown, der har både sitebuilder, webshop og mulighed for erhvervs abb.

Vil du noget med din hjemmeside professionelt, bør du undgå de der design selv hjemmesider, resultatet bliver som regel derefter.

Desuden ville jeg nok kigge mig om efter scannet eller lignende hvis du skal have en webshop op og stå.

Når dette er sagt bør du overveje en prof. løsning og gå uden om dem med xx antal domæner på det webhotel, ofte ligger der 2.000 domæner på samme server og der sker det, at hvis du havner på en server med en hjemmeside med meget trafik, står du tilbage med en meget sløv og halvdårlig performende hjemmeside, hvilket ikke er lykken hvis den skal bruges til erhverv.

Du giver en smule mere for en prof. løsning, men til gengæld vil jeg garantere dig, at du ikke løber ind i ovenstående problemer.

Men valget er selvfølgelig dit.

Jeg har så været forbi de omtalte hjemmesider og helt ærlig.... ja jeg tør ikke sige mere.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)