Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver til august alene i min virksomhed som jeg har haft i 7 år og ved ikke rigtig om jeg har lyst til at ansætte nogle medarbejdere eller være mig selv. Er lige blevet mor Stick out tongue. Da det er nemmest at starte med at prøve at være mig selv  og så finde ud af at jeg gerne vil ansætte nogen på et tidspunkt, så  leder jeg efter noget kontorfællesskab, så jeg kan få mit sociale behov dækket. Jeg har følgende ønsker:

1. Max 15. minutters kørsel fra Glostrup/Rødovre kl. 9.00 og kl. 14.00/15.00

2. Ca. 20 kvm kontor

3. Mulighed for at leje et større lokale på et  senere tidspunkt

4. Assistance til at tage imod mine kunders ordre og sørge for at mine kunder får varer i min ferie. Jeg bruger Navision C5 light

5. Der må meget gerne være mulighed for lyden af andre mennesker, liv og energi når døren er åben

6. Prisen skal være inkl. varme, el, vand, rengøring, toiletpapir, kaffe, the osv

7. Mulighed for at komme og gå mellem 8-22

8. Super hvis de andre er mindre virksomheder som også bor der ,for at få det sociale behov dækket

9. Ikke ryger kontorer ( har oplevet at nogen steder er der enighed og at det er ok at ryge)

10. Evt. mulighed for at opbevare skriveborde og andre ting fra mit nuværende kontor på 125 kvm til jeg har fundet ud af om jeg vil ansætte flere eller være mig selv. Men det er ikke noget krav, da jeg så må finde et andet sted at stille det.

11. Skal kunne modtage varer og mulighed for at sende varer (kasser der vejer mellem 1-10 kg ca) Måske max. i gennemsnit 5 om ugen

Er der nogen der kender nogle gode steder der passer til de fleste af mine ønsker ?

Mange hilsner fra Signe

Mange hilsner SB

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:22

Hej Signe

Jeg tror måske, at vi har det helt perfekte til dig. Vi er en mindre bogførings/revisions virksomhed med for meget kontorplads, der er rigeligt med lagerplads og vi kan lave en ordning hvor vi deler receptionisten.

Vi går meget op i, at det skal være rart at gå på arbejde, så der er en rigtig god stemning herinde.

Ring til mig på 70237020, så kan vi tage en snak.

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:09

Hej Signe

Vi er et vikarburea i Greve der har 4 lokaler til leje. Vi bor perfekt lige ved siden af S tog og tæt på motorvejen.

Se mere her:

http://www.salix.dk/om_salix/

Du kan også ringe til mig på 70 22 28 43

Hilsen Christina Christiansen

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 21:38

Hej Christina,

Umiddelbart er Greve for langt væk fra mig, men tak alligevel...

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 21:40

Hej Dorthe,

Tak dit svar :-)

Mange hilsner

Signe

Mange hilsner SB

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 07:55

Hov teksten jeg havde skrevet til dig, kom vist ikke med.

Hvor bor i ?

Mange hilsner SB

Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:38

Hejsa

Vi bor i Greve, meget centralt med S-tog netop ved siden af og tæt på motorvejen. 15 minuters kørsel med tog til København og omkring 20 minuter i bil.

Hislner fra Christina

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 08:59

Hej Christina,

Ja, det så jeg og det er for langt væk - det var Dorthe jeg ville høre hvor boede :-)

Men tak for dit svar alligevel...

Mange hilsner SB

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 09:08

Hej

Hvad med kontor i Herlev??

MVH

Bendtsen

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Skrevet kl. 09:16

Måske int. med Herlev - kan du maile mig noget flere informationer direkte på signe@topsupplies.dk

Mange hilsner SB

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)