Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på navn...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hopper med på SkilteTøsen.. Den ville da helt sikkert skille sig ud Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hessellund:

Roesgaard Design - det signalerer overhovedet ikke noget.

SkilteTøsen - er fræk og sjovt. Det er godt. Men overvej målgruppen - jeg tror det er til mindre virksomheder.

Schjødt Skilte - det ville jeg nok selv vælge, men det er ikke så fængene.

Jeg ville også satse på et navn man ikke skal stave for folk i telefonen... Det er altid et cirkus med f.eks. et firmanavn man ALTID skal stave for at folk er i stand til at sende en mail til virksomheden - Det spilder man meget tid på.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej hvor jeg synes det er svært! Troede ellers bare jeg havde styr på det med det navnSad.

Når jeg smider SkilteTøsen ud andre steder og til mennesker omkring mig, får jeg kun negativ tilbagemelding.... Jeg vil jo heller ikke spilde det første år på at bevise at kvinden bag navnet ikke er useriøs.... Jeg kommer til at skulle dække en blandet landhandel, både små kunder, private kunder, og vil selvfølgelig også gerne ha fat i nogle af de store... Jeg skulle gerne spille boldt med de andre firmaer der er i byen, men vil også gerne virke som et frisk pust....

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du besluttet dig nu?

Jeg stemmer også for SkilteTøsen, i øvrigt.
Der findes en pige på Nørrebro, der kalder sig TrykkerTøsen. Jeg overhørte en samtale om nogen der skulle have trykt t-shirts og nævnte "TrykkerTøsen" som en af mulighederne. Jeg spurgte til navnet og fik en lang, entutiastisk forklaring, om hendes arbejde... af en af hendes potentielle kunder, der også blot havde hørt om hende. Jeg har aldrig glemt navnet. 

Jeg ville aldrig have spurgt til et af de andre navne, du har foreslået - og dermed går du glip af fantastisk word of mouth. 

Men det kommer selvfølgelig også an på din stil og din personlighed. Man skal nok ikke være en lille, grå, genert mus og kalde sig SkilteTøsen

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Forstår til fulde din tvivl... Jeg var selv i syv sind dengang jeg skulle finde firmanavn. De fleste andre i min branche hedder hedder noget anonymt i retning af "A/S KontorService", "TelefonService ApS" mv. Jeg ville gerne skille mig ud, men da jeg kom på "CityCallCenter" var jeg alligevel meget i tvivl om det nu også lød for engelsk, "callgirl-agtigt" og billigt. Smile

Jeg har dog - overraskende nok - ikke fået andet end ros for det (det kan selvfølgelig være at der er nogen rundt omkring der ikke tør sige andet Wink), så mit råd til dig vil være; Go for it! Vælg det navn som du har den bedste mavefornemmelse med.
Og ved du hvad? Det er et skiltefirma du vil have - ikke et advokatkontor. Det behøver ikke være så konservativt. Smile

(Ps. Min mor arbejdede i øvrigt i lang tid på at jeg skulle kalde firmaet "Poulines Telefonpasning". Hvad mener I? Havde I tænkt "WOW - se dér er dælme et professionelt verdensfirma? Big Smile)

Mvh,
Pouline

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skiltetøsen er jo et ganske friskt navn, synes jeg.

Helt klart det bedste bud !

 

Pouline : Jeg er ganske godt tilfreds med mine søde callgirls hos dig Wink

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

dSIGN

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej må da lige sige at det varmer det her! At i bringer min tråd op igen! Hvor er i søde!!

Jeg har bestemt mig; eller jeg har købt www navn. Det blev Rosgaard Skilte. Jeg er altid blevet kaldt ved mit efternavn, så der er meget MIG i det.

Dog må jeg indrømme at SkilteTøsen bliver ved med at være i mine tanker, men jeg har bare fået SÅ meget dårlig feedback på det når jeg har spurgt mig frem her i Randers både ved venner familie og andre... Ved ikke om det bare er fordi jeg er bange for at trodse flertallet og måske at navnet vil give bagslag, og jeg vil blive fravalgt fordi det måske løder useriøst for for mange....

For mig er det jo et positiv navn, ungt og kækt og som man lige studser over... Der vil jo også kunne komme mange sjove historier ud af det... Men når jeg slynger det ud kan man ligefrem se skrækken i folks øjne og så kommer sætningen; Ej DET skal det da ikke være! 

Åhh jeg kan stadig være så meget i tvivl når jeg begynder at tænke over det! I må MEGET gerne komme med for og imod på Rosgaard Skilte og SkilteTøsen.

Er der en Trykker Tøs? He he he det er jo lige det; man skal lige høre om man hørte rigtig, og derved har man fanget folks opmærksomhed... Er det bare mig der er en kylling her??

Vil de andre søde skiltemalere herinde måske komme med lidt guldkorn??

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmanavn: Rosgaard Skilte.

Firmamascot: Skiltetøsen.

Mvh. Rune Gjersvik :)

Tilføj mig på Twitter

Fra Randers
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har jeg også tænkt på, men bliver det ikke for forvirrende??

Rosgaard Skilte - Snart med hjemmesideBig Smile

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)