Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du hjælpe med at teste et nyt stykke software

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Anvender du databaser og har brug for et godt værktøj til at se, redigere og flette data? Jeg er ved at lægge sidste hånd på en ny stor version af vores applikation SQLMerger og søger nogle der kunne tænke sig at hjælpe med test, feedback, osv.  Så synes du det kunne være interessant at være med til og kan du bidrage med din kunnen...

Jeg vil meget gerne skrive dig på vores betatester liste. Så hører du også om specialrabatter, fremtidige tidlige versioner, mm. Foreslag fra betatestere er ofte lagt ind i de endelige releases, så du får direkte indflydelse og måske netop dine ønsker opfyldt. Det skal lige nævnes, at versionen du kan downloade, er helt gratis, men man kan købe nogle udviddede versioner, hvis man har brug for det. Der er masser af goodies i gratis versionen og der er ikke noget med at den udløber eller andet. Hvis man involverer sig meget som betatester, skal jeg iøvrigt nok sørge for at det bliver bemærket.

Håber at høre fra så mange som muligt!

Du kan downloade fra http://www.auisoft.com/sqlmerger/download.shtml

Husk, det er prereleasen der skal klikkes på, på siden.

Skriv gerne til mig via http://www.auisoft.com/Contact.asp

Hvis du finder fejl, eller har forslag, som ikke vedrører andre, så vil jeg meget gerne have at du skriver om det til mig via ovenstående link, eller via min email adresse, istedet for at poste det direkte her på Amino, sådan at der ikke kommer til at ligge negative ting om produktet her, håber det er iorden at bede om.

Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil være med til at kigge på det, kan du så ikke lige skrive en kommentar her på Amino, ellers så bliver det så kedeligt?

(Det kunne også være interessant med kommentarer til produktet, bare du ikke sabler det ned please)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)