Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Webshop til flere sprog?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu brugt TIMER på at oversætte min hjemmeside til Engelsk, da behovet for det egentlig var for ½ år siden. Men den er SÅ besværlig at have på Dansk og Engelsk, at man bliver helt vanvittig af det, for at sige det helt ærligt!

Jeg har prøvet Golden Planet, Dan Domain og en mere som jeg ikke lige kan huske... Golden Planet var perfekt i sprog håndteringen men produkt valgmulighederne kunne jeg ikke bruge på nogen måde. Ingen af dem duede udseende mæssigt.

Jeg har googlet og googlet men det er temmelig uoverskueligt syntes jeg, så jeg vil gerne høre, hvilken webshop du har; hvis du har den i flere sprog???

På forhånd tak!

HIlsen Janne

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 06:30

http://www.prestashop.com/

Jeg har leget lidt med Prestashop og syntes egentligt deres sprog håndtering var fornuftigt at bruge..

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 09:31

Hej Janne

Hvor længe er det siden, du testede Golden Planet?

I den seneste version er der sket store forbedringer af variant-håndteringen, så en mulighed kunne være at give den seneste version endnu et gennemsyn.

Venlige hilsener

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:40

Vi kan sagtens bygge en multisproget webshop til dig samt lave produkthåndtering som du gerne vil have det.

En sådan løsning er naturligvis en smule dyrer end "lejeløsningerne" men omvendt kan vi så levere et produkt som kan tilpasses præcist til de behov du har og kan udvikles løbende som dine behov ændre sig.

Hvis du gerne vil høre mere kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:20

Hej Janne

Vi er ved at få lavet en shop i Magento, som er på både svensk og dansk. VI er godt nok ikke gået igang med den svenske del endnu, men der findes div. sprogpakker - også svensk, hvor du så blot skal skrive de produktspecifikke tekster på det aktuelle sprog. Alt andet er oversat.

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:26

Hej Janne.

Vi har i SUMOshop vores frontend (det kunderne ser), og backend (dér hvor du styrer shoppen) oversat til engelsk og tysk.

Det koster et engangs beløb på 600,- pr. sprog. Der er flere sprog undervejs.

Vi kan sætte webshoppen op således, at hvis dit domænenavn.de tilgåes, så mødes kunden med den tyske tekst, og hvis domænenavn.com tilgåes, jamen så er teksten engelsk.

Det eneste du skal, er at oversætte din egen tekst, såsom "Vilkår", "Om Butikken" og hvad du nu ellers har...

Send mig en mail på torben@sumostudio.dk, hvis du er interesseret i at høre mere om vores brugervenlige webshop løsning, SUMOshop

Torben Koch - www.SUMOstudio.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:02

Janne-SD:

Jeg har nu brugt TIMER på at oversætte min hjemmeside til Engelsk, da behovet for det egentlig var for ½ år siden. Men den er SÅ besværlig at have på Dansk og Engelsk, at man bliver helt vanvittig af det, for at sige det helt ærligt!

HIlsen Janne

Hej Janne

Sproghåndtering er ikke noget problem, jeg vil dog advare dig imod følgende :

Tag ikke en webshop, hvor du ikke har mulighed for at få adgang til dine data dvs. via ftp og phpmyadmin, da du ellers kan stå i den situation, at hvis din webshop udbyder lukker og slukker, så har du lige pludselig ingen hjemmeside.

Min anbefaling til dig er helt klart prestashop version 1.1.

Du bør kunne få lavet en sådan for en rimelig fornuftig pris og med fornuftig mener jeg under 10.000 kr. inkl. moms og det første års hosting.

Mvh

Mogens Jørgensen
http://www.easywebhost.dk/

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:35

Hej Janne,

Du kan evt. trække en gratis demo af HostedShop, så kan du selv se hvordan sprogstyringen fungerer. Jeg synes det virker meget let!

http://www.wannafind.dk/webshop.htm

vh Tobias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:35

Tusind tak for alle svarene! Der er godt nok meget at tænke over og mange forskellige at vælge imellem.

Jeg har bestilt demo shop på et par stykker af dem der er forslået og vil prøve og se, om det er noget for os.

Jeg er ihvertfald meget spændtBig Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)