Hej Amino, Jeg en ung frisk dreng på 13 år. Jeg er en haj til wordpress, det bare lige mig, og det vil jeg se om man kan lave et lille fritidsjob ud af! - Da jeg lige nu er i tæt kontakt med et rigtig godt designer firma, der kan levere design til wordpress, så vil jeg derfor spørge, Hvad kan man tage for en blog, der er specielt designet til netop dig, hvor du selv må beskrive hvordan det skal se ud, og hvis det er en personlig blog, sende billeder til mig af dig selv, og det vil indgå i designet. Men hvad kan man tillade sig at tag for installation af en wordpress blog + unik design? - og hvad vil du give? Tænker på at sælge en total løsning, med host, så lave en aftale med (har set direktør for Surftown er her på amino) så få lavet et tilbud med ham, så det bliver billig for mine kunder. - Men kan man sælge host med selv? eller skal kunderne selv købe det. Det jo enelig en ret god løsning, for dem der mangler et visitkort på nettet, altså unikt design, med wordpress, som er utrolig brugervenligt. Mvh. Simon |
Hej Simon,
Hvad man vil betale afhænger af den vare man får retur. Dette kræver nogle referencer, ihvertfald før jeg personligt ville give et bud.
Men held og lykke med det, det lyder som et spændende projeket du har gang i. Måske skulle du tage kontakt til "direktøren fra Surfttown" inden du annoncere et samarbejde med ham =)
dbh Rasmus