Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du give for en special designet blog?

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg en ung frisk dreng på 13 år.

Jeg er en haj til wordpress, det bare lige mig, og det vil jeg se om man kan lave et lille fritidsjob ud af! - Da jeg lige nu er i tæt kontakt med et rigtig godt designer firma, der kan levere design til wordpress, så vil jeg derfor spørge,

Hvad kan man tage for en blog, der er specielt designet til netop dig, hvor du selv må beskrive hvordan det skal se ud, og hvis det er en personlig blog, sende billeder til mig af dig selv, og det vil indgå i designet.

Men hvad kan man tillade sig at tag for installation af en wordpress blog + unik design? - og hvad vil du give?

Tænker på at sælge en total løsning, med host, så lave en aftale med (har set direktør for Surftown er her på amino) så få lavet et tilbud med ham, så det bliver billig for mine kunder. - Men kan man sælge host med selv? eller skal kunderne selv købe det.

Det jo enelig en ret god løsning, for dem der mangler et visitkort på nettet, altså unikt design, med wordpress, som er utrolig brugervenligt.

Mvh.

Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25

Hej Simon,

Hvad  man vil betale afhænger af den vare man får retur. Dette kræver nogle referencer, ihvertfald før jeg personligt ville give et bud.

Men held og lykke med det, det lyder som et spændende projeket du har gang i. Måske skulle du tage kontakt til "direktøren fra Surfttown" inden du annoncere et samarbejde med ham =)

dbh Rasmus

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:27

Hvis jeg var dig så ville jeg lave mit regnestykke sådan her:

Hvis du betaler 500 kr. per design så tag 10% af det, 50 kr.

Og så mindstelønnen x 2 dvs. 100 kr. i timen, så hvis det tager dig 4 timer at opsætte en blog med et unikt design vil du tjene 450 kr. og din kunde vil så betale 900 kr.

Du skal ihvertfald hurtigt få smidt dit website op hvor du viser dine referencer så dine potentielle kunder kan se at alder ikke betyder alting Wink

Hvis jeg var dig ville jeg ikke binde mig til noget fast (host af kundens side).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Det er en del forskelligt, om du får js indbygget, eller om det bare er en helt alm. side..

Men et sted omkring $20-$3000 vil jeg skyde på..

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:31

Rasmus Scheuer-Larsen:

Hej Simon,

Hvad  man vil betale afhænger af den vare man får retur. Dette kræver nogle referencer, ihvertfald før jeg personligt ville give et bud.

Men held og lykke med det, det lyder som et spændende projeket du har gang i. Måske skulle du tage kontakt til "direktøren fra Surfttown" inden du annoncere et samarbejde med ham =)

dbh Rasmus

Jov tak :) - skal nok lige have den vendt med ham først, men jeg skal vel anbefale nogen host der virker.

Tror ikke alderen vil være et problem, jeg ved godt jeg skal have en reference, men jeg har faktisk en, som er super flot.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:33

Lars Bo Thomsen:

Hvis jeg var dig så ville jeg lave mit regnestykke sådan her:

Hvis du betaler 500 kr. per design så tag 10% af det, 50 kr.

Og så mindstelønnen x 2 dvs. 100 kr. i timen, så hvis det tager dig 4 timer at opsætte en blog med et unikt design vil du tjene 450 kr. og din kunde vil så betale 900 kr.

Du skal ihvertfald hurtigt få smidt dit website op hvor du viser dine referencer så dine potentielle kunder kan se at alder ikke betyder alting Wink

Hvis jeg var dig ville jeg ikke binde mig til noget fast (host af kundens side).

Ja, skal lige tænke over idén en uges tid, før jeg kommer op, men vil gerne hører sådan hvad folk gider give, kan jo sagtens sidde at sidde, jeg tager 250,- i timen og tager 15 timer, men der nok ingen der vil betale 3750 + 5000 kr for det.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:33

Mikkel Juhl:

Det er en del forskelligt, om du får js indbygget, eller om det bare er en helt alm. side..

Men et sted omkring $20-$3000 vil jeg skyde på..

Forstår ikke helt?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Jeg nævner intet om din alder =) Synes det er så fedt du "kun" er 13, det gælder om bare at køre på =)

Held og lykke endnu engang!

dbh Rasmus

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 19:39

Tusind tak :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 19:49

Netop prissætning af vare som f.eks. en hjemmeside kan være ret svært.
Man vil jo gerne selv tjene på det - samtidig give kunde en god pris.

Du kan sætte en pris ud fra hvad du synes er fair - det kan være et rent skøn, eller du kan prøve at se hvor mange timer du bruger på det og hvad du gerne vil have i timen.

Prissætter du dig højt - vil dine kunder også forlange af dig, at de virkelig får noget for prisen.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)