Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på Stepfo.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har netop fået vores hjemmeside op at køre, og kunne rigtig godt tænke os noget feedback på det.Siden skal anvendes til at forklare hvad det er vi sælger, når der ringes til mulige kunder.

Hvad er godt og hvad er knap så godt?

Er det til at finde rundt på siden?

Får man den information man har brug for?

Kig forbi stepfo.dk (åbner i nyt vindue) og lad os høre hvad du synes :-)

Venlig Hilsen

Allan

Fra Lystrup
Tilmeldt 15. May 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:52

Hej Allan

Godt at se, at der endelig kommer en konkurrent :)

Jeg vil selvfølgelig undlade at lave sammenligninger, men synes det ser godt ud :)

Du kan jo kigge ind på vores hjemmeside, og se vores 3D Zoom-løsning her.

Held og lykke fremover :)

Mange hilsener

Oliver

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 11:18

Hey :-)

Nå jamen så må vi jo have gjort noget rigtigt.. Har selvfølgelig været forbi jeres side nogle gange også, og lidt konkurrence holder os vel bare i ilden, således vi altid er flere til at udvikle teknologien samlet set.

Venlig Hilsen

Allan

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 11:31

Hejsa! :)

Forslag: 'Om Stepfo' flyttes ned i menuen med de andre områder.
Spice siden lidt op.. den er meget grå i grå :)
Det billede der er inden 3D-visningen kommer frem virker lidt fesent - gammeldags clip-art style.. altså det billede der er på når den loader 3D-visningen.

Vil I ikke have telefonnummeret på dem der henvender sig til jer, via kontaktformularen? :) Telefon virker nu en gang bedre til salg..

Selve produktet virker som et godt koncept og til en absolut rimelig pris.

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:44

Rigtig god hjemmeside! Designet er i top. Jeg er selv grafiker, og vil sige at den opfylder stort set alle brugervenlige behov.

Den er nem at navigere i, man danner sig hurtigt et overblik, den er ikke forvirrende.. Alt i alt er den meget god.

Dog vil jeg sige jeg ikke med det samme - ved at kigge på siden - kan se hvad I laver. Først troede jeg I prøvede at sælge en kaffemaskine.. Det var ikke før jeg læste teksten jeg fandt ud af I lavede 3D. Jeg ville skrive et lille tekst efter jeres logo hvor der er plads, "vi laver 3D løsninger... " etc.. Noget som beskriver med få ord, hvad I laver. Det ville være nok.

Ellers ganske glimrende side, godt I har eksempler på forsiden, men tydeliggør hvad I laver. Så sælger den!

Dbh. Yngvi

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Stepfo Skrevet kl. 13:31

Hey Christian og Yngvi

Tak for svarene!

Lad os se hvordan vi kan få de gode forslag op at køre :-)

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Hej Allan,

Det må jeg sige, det er sku et lækkert site. Dejligt simpelt og let at navigere.

I har fat noget af det rigtige, og du ved hvad man siger "Less is more" =)

Dog skal du nok overveje som andre også skriver, at gøre jer mere synlige, hvem i er og hvad i laver. Du har meget hvidt i toppen, så der kunne sagtens være plads til noget "Grafisk 3-D bureau" eller hvad det kunne være =)

Dbh Rasmus

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:38

Hej allan,

Jeg synes den er flot. Flot design (lys og venlig), nem at navigere. Det er samtidigt nemt at forstå hvad i vil når man kommer ind på den, da de 5 forskellige 3d visninger springer lige i hovedet på en :)

God dag

Morten.

www.vitalcoaching.dk

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:51

Blot et par småting......

Den er grænsende til kedelig i gråtoner

Denne sætning er ikke så 'mundret', "fremviste emner til din hjemmesides brugere". Man er ved at slå knude på tungen med de to sidste ord.

Under puntet priser, mangler der 'call to action' (som jeg lige har læst om...he he) - sørg for at der er en fed knap til at kunne kontakte Jer.

Billederne er lidt rigeli store imo - måske skulle I overveje at få lavet nogle andre...I don't know. De får mig ikke til at købe, som de er nu, men måske er det bare mig ;o)

Jeg ville flytte kontaktformularen, tror jeg. Jeg ville nok smide den midt på siden.....'in your face'.

Teksten om at vente på viderestilling, ville jeg have efter telefonnummer og ikke under. Så kunne email stå under telefonnummer og det ville imo virke mindre rodet.

Håber at I kan bruge det ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 19:58

Det kan godt være det bare er mig - men på forsiden,  så er den der Kaffemaskine inde i en rigtig grim iframe eller lign, med scrollbars over det hele.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)