Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Google Keyword Spy Tool - Dette er helt nyt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

og data der er 45 dage gl. er jo ikke særligt brugbare, andet end til at stille nysgerrigheden.

Jeg downloadede og fik timeouts og ikke et eneste brugbart svar - så lortet er hermed afinstalleret igen.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Spædende tool og hvor er jeg glad for at det heller ikke virker optimalt! Ellers er vi ude i noget rigtig beskidt online markedsføring imo.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Fra Randers
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Nu har jeg testet det her PPC Web Spy Tool et par dage, og jeg kan læse at der er flere andre der også har kigget nærmere på programmet, dog uden videre positive erfaringer.

Som udgangspunkt synes jeg at det er et genialt produkt, dog måske også lidt "farligt" i den forstand, at man lige pludselig bliver totalt blottet, hvis man selv bruger Adwords i sin markedsføring, men bare fordi den "ændre spillereglerne" en del, betyder det jo ikke at det ikke er en del af den naturlige udvikling, i hele tiden at være et par skridt foran sine konkurrenter. Der er naturligvis nogle der vil føle sig presset, måske, men det forhindre jo ikke udviklingen i at komme frem med produkter som det her program. Hvis spillereglerne ændre sig, må man bare justere sig efter dem, sålænge de naturligvis er 'lovlige'.

Efter at jeg havde downloadet (installeret) programmet, blev jeg også umiddelbart skuffet. Videoen viste noget meget spændende, men mine test viste noget helt andet... det virkede simpelthen ikke, og nu har jeg fundet ud af hvorfor, i hvert fald med noget af det.

I følge udviklerne, har Google umiddelbart efter at de havde lanceret PPC Web Spy, lavet et par ændringer eller opdateringer i deres system, hvilket gjorde at PPC programmet pludseligt ikke virkede efter hensigten, så der er kommet en opdatering af PPC, og nu virker det fuldstændigt som det skal.... i hvert fald på egelske sider. Jeg får ingen data, overhovedet, på danske sider - hvilket egentligt undre mig en del, men alle andre "engelske søgninger" giver mig alle de data som præsentations videoen viser at systemet kan.

Om PPC WebSpy er super genialt, eller bare lidt mærkeligt, kan jeg ikke helt finde ud af endnu, men jeg har i hvert fald ikke bare tænkt mig at se bort fra, at det rent faktisk findes nu, og at det måske kan blive et seriøst værktøj i min markedsføring på nettet fremover.

Udviklerne bag systemet har flere kendte SEO og marketing lign. titler på markedet, så man må nok gå ud fra at de har en del kendskab til det de laver. Så i stedet for at være rigtig "sortserer" og bare sige dårligt om at det er på markedet nu, så vil jeg prøve at udnytte det til min fordel... og følge lidt med hvad andre har, og får, af erfaringer med systemet i den nærmeste fremtid.

Der findes naturligvis også andre programmer på markedet, der kan forskelligt inden for SEO og anden hjælpe til online markedsføring... et relativt nyt af slagsen som er blevet meget positivt modtaget, og helt klart er et "must have" i min værktøjskasse, er Market Samurai (find det selv på nettet) Det er meget stærkt.

Jeg fortsætte mit brug (min test) af PPC Web Spy, og høre gerne om jeres evt. erfaringer med system.

/Anders

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg har som sagt selv brugt det, men har heller ikke haft de bedste resultater.
Det betyder dog ikke at jeg ikke har haft nogle resultater, og de resultater jeg har haft syntes jeg var interessante. Je har selv haft flest resultater med engelske kampagner, men har også fået resultater på danske kampagner.

Jeg mener dog ikke at den viser hvad folk reelt betaler for ordene, gør den? Jeg fik indtryk af at det bare var de generelle cpc priser som google "sugests". Men at kunne se hvad konkurrenter har er da også godt, og hvis konkurenterne så vælger at se bort fra at teknologien er der...

Som Anders Olsen siger, så er programmet her og er en del af udviklingen, ligesom google også udvider deres egne tools til at kunne se mere og mere hele tiden.

Ham Matt Callen har som sagt også lavet nogle andre ting før som ser ud til at være ret interessante.

Jeg er for nyligt begyndt at følge med på en blog der hedder AntPhilosophy af  Mikael Rieck, som beskriver en test af et tidligere program af Matt Callens, som ser ud til at virke efter hensigten. I dette handler det bare om let at kunne skabe en masse adsense Sites. indlægget kan læses her, hvor han har testet det som en case over 2008.


Jeg er ikke sikker på om det er 45 dages gammel information man læser i PPC webspy som en tidligere kommentar beskrev. Kan det ikke bare være at programmet ikke ser det som data der kan bruges til så meget, hvis kampagnen er mindre en 45 dage gammel.
Der er vist noget med at man kan oprette en kampagne, som så vli blive indexeret udfra Google's spider eller sådan noget, men at den bagefter bliver efterset af en fysisk person, so så vurdere om man betal emere eller mindre for placeringen af reklamen udfra ens søgeord og relevnas i reklamen og landingssiden.
Det kunne være at det menskelige eftersyn er noget der kan tage op til 45 dage, ikke at jeg ved det, og det derfor er sat op til kun at vise data om kampagner der har været der i over 45 dage uden at blive redigeret.

Bare en tanke her til sidst.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

www.spyfu.com er også et "sjovt" redskab til at undersøge markedet og konkurrene på søgeord. Med spyfu.com kan du bl.a

  • Tjekke top 100 firmaer med størst adwords budget(for sjov)
  • Søge på et domæne og tjekke deres seo/adwords ranks budget - søgeord ect.

Men igen, så virker de her tools ikke 100 %. Det er slet ikke noget at råbe hurra for i Danmark, men det er da meget sjovt at se hvor meget Amazon og Ebay bruger på Adwords :)

 

 

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)