Jeg prøver igen da jeg ikke havde den store respons på første indlæg. Jeg har: Firma fundamentet, etablering, selv designet produkter, har prototyper, perfekt aftale med leverandør. Alt, mangler kun at skydes endnu mere igang. Alle forudsætninger for en super virksomhed med absolut størst potentiale. Et af produkterne er nyt på det danske marked og har fået spået stor fremtid. Jeg skal bruge: kongeiværksætter, en som ved hvad der skal til. Hvorfor: Jeg har et mega internet projekt som har taget fat før forventet. Kræver umådeligt meget af min tid, derudover har jeg et butiks koncept som banker derudaf. Der tilbydes ejerskab i dette. Jeg skal bruge en dygtig person som kan lykkes med tingene. Jeg er fuldstændig ligeglad om du er sælger du skal bare kunne få det hele kørt igang og dine tiltag vælger du selv. Der er få normer og etiske regler jeg stiller som krav. Udover det skal du bare være en der går efter guldet. Firma andel for den rette er 70% og det er ikke små penge der er at hentes. Dette kan være noget for investore med kompetencer, men også for den enkelte person der bare er ivrig efter at komme igang og kan det. Alt er bygget op således at risiko er minimal. Der er frie tøjler til den rette. Skriv pm, svare alle. Perfekt mulighed for den seriøse. Bemærk venligst at dette er ikke for den dovne. Jeg forventer seriøse henvendelser. Firmaet er etableret og produkterne er derude, der skal bare mere gang i det. Martin |
70/30 til den rette.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)