Hej Thomas. Fed side du har stablet på benene! Jeg har lige et basalt kritikpunkt i forhold til SEO: Du har ingen meta-tags! Og så har jeg lige et spørgsmål til din robots.txt. Er du sikker på, at du vil udelade find_auktion.php? Mange vil jo søge efter by- og vejnavne i forbindelse med feriebolig/sommerhus. F.eks. "løkken sommerhus", "grenå feriebolig" osv. Din side find_auktion.php indeholder en masse af disse keywords. |
Tak Sebastian
Jeg har en del af mine sider, hvor jeg ikke har fået indsat meta tags på og decription. Men ser du på forsiden og tager en vis kilde, så ser den jo sådan ud - det er vel OK ??
<head><title>Sommerhuse og ferieboliger udlejes i Danmark og udland</title><meta name="description" content="Sommerhuse udlejes og ferieboliger udlejes via privat sommerhusudlejning. Du finder sommerhuse og ferieboliger i Danmark, Sverige, Frankrig, Grækenland, Spanien, Norge og Italien." /><meta name="keywords" econtent="ferieleje, sommerhuse, ferieboliger, sommerhusudlejning, sommerhuse løkken, sommerhuse skagen, feriebolig frankrig, feriebolig italien, feriebolig spanien, feriebolig grækenland" />
Er det ikke ok ?
Mht. ikke at indeksere auktioner, så fik jeg det anbefalet af en herfra, der mente at det ikke vil være godt for SEO optimering, når auktionerne afsluttede