Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

plastemne i 70x10cm ønskes produceret

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer

Takker for jeres respons m.m.

Jeg har nu fået en til at lave ideèn

Hejsa fra Midtskogens

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle tiders! Smile

Vil gerne se emnet, når du har fået det lavet. Og hvis det skal masse-produceres, må du gerne kontakte mig.

Mvh,

Michael

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja, det må vi lige finde ud af:))

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Midtskogens,

Du vil goere rigtig klogt i at faa lavet en teknisk tegning paa dit produkt hvor du tydeligt specificere emnets dimensioner/tolerancer, materiale og evt overflade. Den forespoergsel du smider ud her paa forumet er alt for detalje manglende til at nogen som helst med blot lidt professionalisme kan give dig en bare nogenlunde praecis pris indikation.

Evt snak med nogle industri design studerende eller smid penge i et par timer hos en raadgivende ing.

Held og lykke.   

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Martin Nielsen - som jeg tidligere har skrevet, vil en specifikation gøre det nemmere for dig at inhente tilbud fra flere leverandører og dermed spille dem ud imod hinanden.

Du skal ganske vist bruge lidt mere tid i starten men slutresultatet bilver bedre og billigere. Jeg ved at der er nogle leverandører forsøger at undgå specifikationerne, da kunden/du derved ikke kan "måle" om produktet lever op til forventningerne. Nogle vil måske kande det for "ingeniøragtigt" eller unødvendigt, men tro mig, du vil få megen fornøjelse af en produkt specifikation.

God medvind.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ganske enig. Ved ikke om det er ingeniøragtigt, men nok snarere sund fornuft.

Specifikationer sikrer, at begge parter ved hvilke tolerancer, der arbejdes indenfor - og kan medvirke til at tid, materialer og penge spildes.

Hvor meget arbejde, der skal gøres ud af det, afhænger også hvad produktet skal bruges til.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)