Jeg kan ikke helt forlige mig med græs og himmel-temaet ifm. revision ;o) Jeg troede at det var noget helse-noget indtil jeg så teksterne.
Jeg har det lidt på samme måde med den 'sjuskede' skrift. Den passer imo ikke rigtig sammen med de signaler jeg ville forbinde med en revisor.
På forsiden skriver I, "Vi er tilrådighed for vores kunder inden for normal kontortid." - Hvorfor ikke bare skrive åbningstider under "Kontakt"? - Det virker, på mig, lidt besynderligt at signalere, at I bestemt kun arbejder i ordinære office-tider. Lidt som at sige, uanset hvad......så går vi altså hjem kl. 17.00. Så må du selv rode med din skattesag, som skal være forberedt til i morgen tidlig, for vi skal hjem.
Enig med Broothal i det med succespunktet og det med rådgivning (må meget gerne specificeres). At skrive EDB er nærmest det samme som at skrive, at I er fra sidste istid ;o) EDB hed det i 70'erne og 80'erne.......derefter har man brugt begrebet "IT" ;o) - Spørgsmålet er, om I rent faktisk burde vejlede i 'EDB', medmindre I kun mener bogføringssystemer.
Skrifttyperne er heller ikke lige min smag.......brødteksten. Den kunne godt lige prøves af i andre fonts.
Den der papirflyver har jeg ikke helt fattet. Ej heller det spejlvendte 2-tal.
Under punktet "bliv kunde", ville jeg forvente at jeg kunne indtaste navn + tlf etc., så I bagefter kontakter mig........bliv kunde er jo nærmest "call to action", men der findes ingen.
"Vores kunder" ......
Vores kundegruppe består af næsten alle former virksomheder.
Her er klienter som har brug for hjælp til:
Opstart af virksomhed
Formuerådgivning
Forsikringer
Markedsføring
Bank
Advokathjælp
Der er jo ingen kunder...........laver i rådgivning i markedsføring? - Her bliver jeg reelt forvirret - Det er nogle andre områder, end under "Hvad laver vi".
Bagatel, men Jimmy har fået skåret øret af ;o)
Håber at du/I kan bruge det til noget...
Jack