Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes om vores nye hjemmeside

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi revisorer har jo ry for at være, et kedeligt skrivende folkefærd.

Vi har lavet en ny hjemmeside www.revifront.dk og prøvet at gøre

den lidt mere overskueligt.

I må gerne give lidt feedback.Smile

Ris eller ros begge dele kan bruges Yes

Jimmy

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14

Den er meget fin. Lidt mere tekst om, hvad i tilbyder inden for rådgivning. F.ex. står der i rådgiver inden for "EDB". Det er et meget vidt begreb.

Drop "Succes" punktet. I er revisorer, ikke life-coaches.

Og så skal der lige læses korrektur et par gange.

Så - heldigvis kun et par småting :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 19:23

Tak YesSmile

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:33

Hej.

Synes at siden er meget fin. Den er dog lavet med stor fokus på grafisk design, hvilket går lidt for meget ud over indholdet på siden. I mangler noget tekst, som beskriver jer og de opgaver, som I beskæftiger jer med. Man kan godt blive lidt skræmt, når man først besøger siden, idet man tror at det er en have-virksomhed ud fra jeres design. Det siger ikke så meget om revision - men til gengæld er det ret pænt.

Har I husket at tænke på søgemaskineoptimering?

Mvh Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan ikke helt forlige mig med græs og himmel-temaet ifm. revision ;o) Jeg troede at det var noget helse-noget indtil jeg så teksterne.

Jeg har det lidt på samme måde med den 'sjuskede' skrift. Den passer imo ikke rigtig sammen med de signaler jeg ville forbinde med en revisor.

På forsiden skriver I, "Vi er tilrådighed for vores kunder inden for normal kontortid." - Hvorfor ikke bare skrive åbningstider under "Kontakt"? - Det virker, på mig, lidt besynderligt at signalere, at I bestemt kun arbejder i ordinære office-tider. Lidt som at sige, uanset hvad......så går vi altså hjem kl. 17.00. Så må du selv rode med din skattesag, som skal være forberedt til i morgen tidlig, for vi skal hjem.

Enig med Broothal i det med succespunktet og det med rådgivning (må meget gerne specificeres). At skrive EDB er nærmest det samme som at skrive, at I er fra sidste istid ;o) EDB hed det i 70'erne og 80'erne.......derefter har man brugt begrebet "IT" ;o) - Spørgsmålet er, om I rent faktisk burde vejlede i 'EDB', medmindre I kun mener bogføringssystemer.

Skrifttyperne er heller ikke lige min smag.......brødteksten. Den kunne godt lige prøves af i andre fonts.

Den der papirflyver har jeg ikke helt fattet. Ej heller det spejlvendte 2-tal.

Under punktet "bliv kunde", ville jeg forvente at jeg kunne indtaste navn + tlf etc., så I bagefter kontakter mig........bliv kunde er jo nærmest "call to action", men der findes ingen.

"Vores kunder" ......

Vores kundegruppe består af næsten alle former virksomheder.

Her er klienter som har brug for hjælp til:
Opstart af virksomhed
Formuerådgivning
Forsikringer
Markedsføring
Bank
Advokathjælp

Der er jo ingen kunder...........laver i rådgivning i markedsføring? - Her bliver jeg reelt forvirret - Det er nogle andre områder, end under "Hvad laver vi".

Bagatel, men Jimmy har fået skåret øret af ;o)

Håber at du/I kan bruge det til noget...

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 19:51

Hej

Jeg synes jeres logo er fint.

Hvorfor ikke lave en papirflyver af den danske selvangivelse?  Det tror jeg godt du kunne få en Amino til at lave på hvid baggrund for små penge.

Græsset forstår jeg ikke, - det er lyst og luftigt i modsætning til støvet revisor kontor - ok? - men det virker ikke synes jeg. Behold baggrundsfarven fra toppen og ned.

Skrifttype er smag og behag, man skal bare lige vænne sig til den, - så synes jeg faktisk den er helt ok.

/Michael

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 19:56

Morten H. Boldsen:

Hej.

Synes at siden er meget fin. Den er dog lavet med stor fokus på grafisk design, hvilket går lidt for meget ud over indholdet på siden. I mangler noget tekst, som beskriver jer og de opgaver, som I beskæftiger jer med. Man kan godt blive lidt skræmt, når man først besøger siden, idet man tror at det er en have-virksomhed ud fra jeres design. Det siger ikke så meget om revision - men til gengæld er det ret pænt.

Har I husket at tænke på søgemaskineoptimering?

Mvh Morten

Tak Morten

Ja, prøver at få den optimeret, men det tager åbenbart tid.

Et par uger siger hjemmeside manden, Hmmm

Men tak for svaret Yes Smile

Jimmy

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:56

Det er bare rigtig pænt! Her er endelig et sted, jeg ville "turde" henvende mig (og jeg er lige i jeres kundegruppe).

-Hanne

NetMama.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 19:59

Tak Jack

Det var jo meningen, at vi skulle høre andre mening.

Så må man jo tage det til efterretning SmileIdea

Jimmy

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 20:04

Tak, det var da rene ord for pengeneIdeaSmile

Jimmy

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)