Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på ny studieportal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej alle Aminoer.

Først og fremmest er jeg ny på Amino, så hej til jer alle!

Jeg søger generel feedback på min nye portal, Studiebroen – det er den første udgave af min nye studieportal, og jeg ønsker at lægge endnu mere arbejde i den, således jeg én dag har mulighed for at give reel modstand til mine konkurrenter.

Som inspiration har jeg opstillet fire punkter, jeg meget gerne vil have feedback på, selvfølgelig er al andet der falder udenfor kategorierne også meget velkomment..

• Brugervenlighed
  • Sidens fejl - steder man evt. kan tabe brugere
  • Har siden nogle mangler? og hvis hvilke?
  • Rent seo-mæssigt, hvad kan optimeres på siden? (jeg må indrømme jeg ikke er den store haj til dette

Link til siden: http://www.studiebroen.dk

Alt feedback værdsættes – på forhånd mange tak

Venligst

Kristian

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:44

Hej Kristian

Det er dog en rigtig fin side du har fået banket dig sammen der! :-)

Dog kan jeg ikke rigtig lide det med

"Jeg har været utrolig glad for studie- broen. Jeg bruger den næsten daglig til at finde inspiration til mine opgaver og til at få hjælp og vejledning. Daniel Hansen, 20 år, HHX"

Det virker lidt falsk, da der egenlig ikke findes noget indehold på siden endnu.

Jeg synes også du burde give nogle grunde til at man skal bruge din side modsat alle de andre studieportaler, som allerede er fyldt med indhold og aktivitet.

Ellers rigtig fin side!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 22:04

Hej Kevin.

Min "testimonial" på forsiden er endnu ikke færdiggjort, nu du pointere det, tror jeg faktisk at det har en negativ virkning fremfor den postive som punktet skulle have haft.

Jeg har tænkt mig straks at følge op på det, og få skaffet et rigtigt brugerbillede samt tekst.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:13

Derudover har du også alt for mange meta keywords på din forside. For det første tæller de ikke så meget mere da det er mere indhold nu. Derudover er det også bedst hvis keyword'ed egenlig indgår i din <body> Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:43

Hej Kristian

Måske du skulle overveje at indsætte en brugervurdering i portalen, der kan du sætte alle dine spørgsmål op og få en objektiv analyse.

Du kan kontakte os på: normann-ekegren.dk - så finder vi en løsning.

Mh

Erling

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 12:47

Hej Kristian.

Superfed side du har fået stablet på benene. Jeg synes dog, at du skal tænke over, hvordan du skal få brugere. Hvad adskiller dig fra studieportalen.dk eller studienet.dk? Selvom du har en megafed platform, der muligvis er bedre end andres, så har du brug for en brugerbase. Du kan måske få lidt ud at høre Martin Thorborgs podcast om at starte debatfora. Han fortæller nemlig, hvordan man effektivt kan opbygge en brugerbase.

Hør det her: http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

Hav en god dag! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:51

Hej Sebastian.

Tusind tak for din kommentar, Hr. Thorborg viser sig endnu engang at være vildt inspirerende!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:27

Hej Kristian,

Hvis du nogensinde vil komme i nærheden af Studieportalen og Studienet.dk skal du måske være nyskabende, istedet for bare at kopiere, et eksempel er her:

http://www.studieportalen.dk/Info/ vs. http://studiebroen.dk/information/

Kun mig der ser en sammenhæng mellem dette?

For mig ligner det en dårlig kopi af studieportalen...

Og forresten dit logo linker til http://studiebroen.dk/sb.

"Jeg har været utrolig glad for studie- broen. Jeg bruger den næsten daglig til at finde inspiration til mine opgaver og til at få hjælp og vejledning. Daniel Hansen, 20 år, HHX" - Der er også smurt godt tykt på der.

Mvh.

Lars Bo Thomsen 

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 22:23

Hej Kristian :)
Jeg vil bare lige komme med en bette kommentar.

Af de portaler der er ude på nettet pt. så syntes jeg helt klart at studiebroen.dk. er den mest overskuelige af dem alle.

Bare lige en lille kommentar ;)

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

har kun kigget lidt.
den ser dejlig rolig ud. Det kan jeg rigtig gost lide.
fandt en "fejl" ved din tilmelding.
når man trygger på tilmeld efter at have skrevet sine oplysninger lander man bare på forsiden. hmm... (mon jeg er oprettet ??)
- det var jeg så vist nok...
 ville være rart at få en besked ligesom når man søger optagelse i en gruppe (the ajax popup)

Din velkomst mail er heller ikke noget at skrive hjem om ... Geeked

* MEN !!!  et rigtig  godt stykke arbejde, efter hvad jeg nåede at se på de to minutter jeg var på siden ..

held og lykke med den.

/ mathias

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)