Normal
0
21
false
false
false
DA
X-NONE
X-NONE
MicrosoftInternetExplorer4
Hej alle
Aminoer.
Først og fremmest er jeg ny på Amino,
så hej til jer alle!
Jeg søger generel feedback på min nye
portal, Studiebroen – det er den første udgave af min nye studieportal, og jeg
ønsker at lægge endnu mere arbejde i den, således jeg én dag har mulighed for
at give reel modstand til mine konkurrenter.
Som inspiration har jeg opstillet fire
punkter, jeg meget gerne vil have feedback på, selvfølgelig er al andet der
falder udenfor kategorierne også meget velkomment..
Brugervenlighed
Sidens fejl - steder man evt. kan tabe
brugere
Har siden nogle mangler? og hvis
hvilke?
Rent seo-mæssigt, hvad kan optimeres
på siden? (jeg må indrømme jeg ikke er den store haj til dette
Det er dog en rigtig fin side du har fået banket dig sammen der! :-)
Dog kan jeg ikke rigtig lide det med
"Jeg har været utrolig glad for studie-
broen. Jeg bruger den næsten daglig til at finde inspiration til mine
opgaver og til at få hjælp og vejledning.Daniel Hansen, 20 år, HHX"
Det virker lidt falsk, da der egenlig ikke findes noget indehold på siden endnu.
Jeg synes også du burde give nogle grunde til at man skal bruge din side modsat alle de andre studieportaler, som allerede er fyldt med indhold og aktivitet.
Ellers rigtig fin side!
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Min "testimonial" på forsiden er endnu ikke færdiggjort, nu du pointere det, tror jeg faktisk at det har en negativ virkning fremfor den postive som punktet skulle have haft.
Jeg har tænkt mig straks at følge op på det, og få skaffet et rigtigt brugerbillede samt tekst.
Derudover har du også alt for mange meta keywords på din forside. For det første tæller de ikke så meget mere da det er mere indhold nu. Derudover er det også bedst hvis keyword'ed egenlig indgår i din <body>
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Superfed side du har fået stablet på benene. Jeg synes dog, at du skal tænke over, hvordan du skal få brugere. Hvad adskiller dig fra studieportalen.dk eller studienet.dk? Selvom du har en megafed platform, der muligvis er bedre end andres, så har du brug for en brugerbase. Du kan måske få lidt ud at høre Martin Thorborgs podcast om at starte debatfora. Han fortæller nemlig, hvordan man effektivt kan opbygge en brugerbase.
Hvis du nogensinde vil komme i nærheden af Studieportalen og Studienet.dk skal du måske være nyskabende, istedet for bare at kopiere, et eksempel er her:
"Jeg har været utrolig glad for studie- broen. Jeg bruger den næsten daglig til at finde inspiration til mine opgaver og til at få hjælp og vejledning.Daniel Hansen, 20 år, HHX" - Der er også smurt godt tykt på der.
har kun kigget lidt. den ser dejlig rolig ud. Det kan jeg rigtig gost lide. fandt en "fejl" ved din tilmelding. når man trygger på tilmeld efter at have skrevet sine oplysninger lander man bare på forsiden. hmm... (mon jeg er oprettet ??) - det var jeg så vist nok... ville være rart at få en besked ligesom når man søger optagelse i en gruppe (the ajax popup)
Din velkomst mail er heller ikke noget at skrive hjem om ...
* MEN !!! et rigtig godt stykke arbejde, efter hvad jeg nåede at se på de to minutter jeg var på siden ..