Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for en freelance bogholder ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Står du og har brug for bogførings- og regnskabsassistance, har jeg økonomistyringsprogrammet på mit kontor på Frederiksberg. Men jeg har også kendskab til økonomistyringsprogrammet E-conomic og andre programmer, så hvis du kan svare ja til bare et af nedenstående spørgsmål, kan vi sikkert finde ud af noget til en fornuftig pris:

Er du træt af at sidde med regnskaberne og lønningerne selv ?

Er konen, manden eller kæresten også træt af det?

Ser dine venner eller resten af din familie dig tit?

Eller er du måske bare træt at betale din revisors honorarer for at få det hele ordnet ?

Mine primære færdigheder er:                

Bogføring

Momsregnskaber

Perioderegnskaber

Lønninger

Årsregnskaber

Div. rådgivninger

Se venligst mere på www.lagerblad.dk og gi’ mig et kald.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med Venlig Hilsen

Lagerblad Bogholderi & Regnskab

v/Mona Lagerblad Larsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:48

Hej Mona.

Er du hurtig på tasterne?

Du har glemt at skrive hvad du koster i timen.

VH Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01

Jørgen...typisk dig...du spørger altid kun efter prisen.

I min verden er det ikke altid det afgørende!*S*

Håber da også, at kunderne kigger efter andet end prisen.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 20:06

Hej Peter.

Det er ikke en bogholder jeg søger - jeg kan sagtens klare det jeg har selv indtil videre.

Jeg står i den situation at jeg måske inden så længe skal bruge en eller flere kompetente tastemedhjælpere til en opgave som jeg afregner med min kunde på akkord - derfor kan jeg ikke betale hvad som helst i timen - jeg kan dog betale efter kvalifikationer - og gerne akkord.

Jeg har mødt mange bogholdere / kontorfolk som var lynhurtigere på fingerene så jeg synes det var meget passende at spørge. Hvis jeg får oplyst en timepris kan jeg regne ud hvor meget der skal tastes før det kan lade sig gøre og sende vedkommende en lille test for at se om der er noget at komme efter.

Så godt som ingen af mine bogførings/revisionskunder vælger mig på baggrund af min "lave" pris. Og det selvom amino, hvor jeg spreder mine frygtelige budskaber og "mavesyre", fungerer som min primære salgskanal.

Det jeg mente i den anden tråd var ikke et angreb på dig. Jeg mener bare at mange revisionsvirksomheder ikke har fleksibilitet til at indgå et samarbejde med en ekstern leverandør - ikke engang hvis mange af opgaverne kan løses i deres eget hus (for så får deres personale jo ondt i røven) - og heller ikke hvis de rent faktisk kan spare penge og samtidig bevare kvaliteten i top. Du nævnte selv at du bruger eksterne leverandører - så du ved vel at det er muligt at sikre sig at kvaliteten er ok - uden at skulle være over dem hele tiden.

VH Jørgen Olsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:09

Peter - Revisor:

Hvis det handler om ren bogføring, så kan man vel bogføre, hvis man lever af det eller?

........og så er det jo prisen man kigger på ;o)

Der er en million mennesker der tilbyder bogføring, så hvis man skal have et eller andet at sammenligne med, så er prisen vel ikke irelevant?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 20:20

Business:

Peter - Revisor:

Hvis det handler om ren bogføring, så kan man vel bogføre, hvis man lever af det eller?

........og så er det jo prisen man kigger på ;o)

Der er en million mennesker der tilbyder bogføring, så hvis man skal have et eller andet at sammenligne med, så er prisen vel ikke irelevant?

Hejsa.

Hvis prisen f.eks. svinger med 20-30% (eller deromkring) kan man jo med gode grunde vælge udfra andre kriterier.

Som Peter gentagne gange har forsøgt at forklare mig betyder KEMI meget. Jeg er ikke uenig - og hvilken type rådgivning man kan tilbyde ved siden af bogføringen er også relevant - det kunne man måske sige var smartest at overlade til en "rigtig revisor" - men jeg tror i mange tilfælde det er bedst at få rådgivningen fra lige præcis den person som rent faktisk har været dykket ned i regnskabet bilag for bilag.

Men du kan jo også kun sammenligne timepriser - du ved ikke om du får fat i en gammel skoda eller en ferrari - så timeprisen har jo heller ikke nogen værdi i sig selv. Tillige er der mange leverandører af serviceydelser der har den vane at fakturere det de mener "opgaven kan bære" uanset reelt tidsforbrug.

Men ligesom man ikke kan måle på prisen kan man sædvanligvis heller ikke måle på kvaliteten - derfor er det ikke købers marked ! Du kan kun konstatere om du er tilfreds eller utilfreds - du kan ikke konstatere om du har gjort en god handel eller om du betaler for meget.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter - Revisor:

Vil her give Jørgen ret... Prisen er vigtig! Rigtig vigtig nu i disse tider, hvor flere og flere mister deres jobs og hvor penge er mangelvarer!

Men jo man skal da også vælge med hjertet og ikke hjernen Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Hej Jørgen

Nu har jeg fulgt diskutionen her på mit indlæg. Indlægget er nu tænkt som en annonce. Nogle vælger at tage timepris med i deres markedsføring, andre gør ikke. Og jeg hører til dem, der ikke gør det i en annonce. Hvis man vil vide mere, kan man jo ringe og forhøre sig.

En sidste ting, jeg er ikke intereseret i samarbejdsaftaler med revisorer.

MVH Mons Larsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:20

Hej Jørgen

Nu har jeg fulgt diskutionen her på mit indlæg. Indlægget er nu tænkt som en annonce. Nogle vælger at tage timepris med i deres markedsføring, andre gør ikke. Og jeg hører til dem, der ikke gør det i en annonce. Hvis man vil vide mere, kan man jo ringe og forhøre sig.

En sidste ting, jeg er ikke intereseret i samarbejdsaftaler med revisorer.

MVH Mons Larsen

Det er da også din beslutning. Jeg hører blot til dem der tænker, "Ingen pris = dyr". Hvis folk ikke vil oplyse om timepris, så skal jeg yde en ekstra indsats for at få prisen, og det gider jeg ikke. Jeg har en tyrkertro på, at 'konverteringsgraden' vil være meget lille ift., hvis du oplyste timepris..... men som sagt, så styrer du det selv.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:16

Business:
Det er da også din beslutning. Jeg hører blot til dem der tænker, "Ingen pris = dyr". Hvis folk ikke vil oplyse om timepris, så skal jeg yde en ekstra indsats for at få prisen, og det gider jeg ikke. Jeg har en tyrkertro på, at 'konverteringsgraden' vil være meget lille ift., hvis du oplyste timepris..... men som sagt, så styrer du det selv.

Enig, I en tid hvor man populært sagt "kan fodre svin med bogholderitilbud" gad jeg heller ikke løfte røret for at få en pris på en ren bogføringsopgave.

Selv har jeg gjort mig den erfaring at forskellen i prisen for en ren bogholder til en der kan yde kvalificeret rådgivning ofte ikke er særlig stor.

Henrik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)