NU stiller jeg et ret stort spørgsmål som jeg håber mange af jer virksomheds drivende vil svare på. |
prøver lige at sparke den op :)
NU stiller jeg et ret stort spørgsmål som jeg håber mange af jer virksomheds drivende vil svare på. |
prøver lige at sparke den op :) |
Hej! Vi har kamera, når folk kommer ind af hoveddøren! Både til revisionsfirmaet og til min kones butik/showroom. Dette fordi vi har været udsat for tyveri et par gange. |
Må jeg være så fræk at spørge hvad dette er for noget udstyr? Grunden til jeg spørger er fordi jeg er ved at lave tilbud til et større dansk firma på alarm og overvågning, men overvejer også lidt det private marked, eller de mindre erhvervs virksomheder. |
Morten...ved ikke, hvad det hedder. Det er en lille hvid kasse, der tager fotos på et SD-kort, som vi så kan se igennem på PC`en. Koster vel omkring 1500 kr. excl. moms. Men vi skal have installeret noget udendørs spotlys, idet vi har haft indbrud i den ene af vore biler, hvor tyven smadrede den ene side af bilen, for at flå en "skide" GPS til et par tusinde kr. ud af bilen. |
Kunne det være noget at få sat et proffesionelt overvågnings system op som optager på harddiske ? Så du kan logge på over alt i verdenen og se hvad der sker? |
Nu er vi næsten altid hjemme...og ellers er der folk her, så det ville nok være for stort for os. Vi både bor på og arbejder fra samme adresse. Men jeg er helt enig med dig i, at sikkerhed er en meget vigtig faktor at tage med og især i forbindelse med at forebygge eventuelle skader. |
Det kan godt være det måske er lidt overkill for jer. Man kan jo også lave den løsning at installerer et video overvågning i din bil ;) noget vi faktisk er igang med at arbejde på lige nu i et projekt. men ja sikkerhed er en vigtig faktor og mange tænker ikke over om pris og kvalitet hænger sammen f.eks. G4S systemerne er som standard gode, Men har du et firma i over 3-4 år så kan det simpelthen ikke betale sig andet end at købe sit eget system. |
Ja...det ville være overkill for os. Af skade bliver man klog...så GPS´en bliver taget med ind efter brug!*S* |
Hvis jeg lige må komme med et godt råd, tag en klud med i bilen og tør viduet af efter brug, ellers kan man ved brug af en lommelygte se om der har siddet en gps og de fleste tyve ved jo så at den ligger i handske rummet hvis der har siddet en hvis den altså er i bilen ;)
|