Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skabelon design til nyhedsbrev på ebrev...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig et flot design til mit nyhedsbrev som jeg udsender via ebrev. Skulle der være nogen som var friske på opgaven og måske kan henvise til tidligere designs du har lavet til andre, er meget velkomne til at henvende sig. Skulle du være erfaren i hvordan og hvorledes det nye design bliver implementeret hos ebrev og benyttet som skabelon, så ville det være perfekt Big Smile

Ser frem til at høre fra jer & fortsat god dag

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:26

Vi skal desværre ind over for at opsætte skabelonen, så den kan bruges med sektions-editoren i eBrev. Vi tager 2.200,- excl. moms for opsætningen, og vi har meget erfaring med også at stå for designet, ud fra dine ønsker. Hvis designet er specielt avanceret, lægger vi muligvis lidt oven i ovenstående pris, men normalt kan vi klare design og implementering indenfor prisen.

Skyd mig en e-mail på vores kundeservice-adresse, så skal jeg se om vi kan hjælpe. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:23

Hej David

Tænkte godt nok på om jeg bare skulle tage og skrive til jer direkte, men ville lige høre omkring :o) men siden i skal indover for at det vil virke, er det selvfølgelig nærest at kontakte jer. Troede dog at der kom prisen for designet oveni de 2.200, men siden der umiddelbart ikke vil gøre dette, vil jeg bestemt kontakte jer med henblik på et design til nyhedsbrevet Big Smile

I hører fra mig indenfor snarlig tid Big Smile

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 00:32

Godt at høre - jeg er sikker på vi kan hjælpe dig. :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)