Hey Amino'r
Er efterhånden blevet kontaktet af en del kunder fra det offentlige der gerne vil bruge et EAN nummer som betaling. Mit spørgsmål er så hvordan integrerer jeg det i mit webshop system (dandomain) www.cueshop.dk og hvordan fungerer hele betalingsproceduren sig egenlig? jeg er helt blank, har ringet til min bankrådgiver som aldrig har hørt om det...
Er der nogen herinde som har erfaringer med EAN numre og hvordan man sætter det op ? Mvh Kim Raufort |
Kim Raufort:Er efterhånden blevet kontaktet af en del kunder fra det offentlige der gerne vil bruge et EAN nummer som betaling.
Det dine offentlige kunder gerne vil, er at du sender dem en elektronisk faktura. Ja, det er faktisk et krav for at handle med det offentlige. Jeg ved, at der findes flere indscanningsbureauer, der tager sig betalt for at indscanne almindelige fakturaer til det offentlige, og ellers kan du selv lave en via det link jeg indsatte lidt tidligere i teksten.
Om dandomain har et modul til elektronisk fakturering ved jeg ikke. Spørg dem :-) Så vidt jeg husker har f.eks. SummaSummarum et tillægsmodul der kan håndtere elektroniske fakturaer.
Og så lige en slutbemærkning: Send ikke varer til det offentlige før pengene er gået ind på din konto - Kommuner og myndigheder kan være rigtig langsomme til at sende pengene [:'(]