Søger en partner der som jeg, brænder for at bygge og skabe. Vi er i gang, men mangler lige en person der med stor vilje kan se ideer, og fører dem ud i livet. Konceptet bygger på at vi hjælper familier der af forskellige årsager er havnet i økonomiske problemer. Vi hjælper dem med at spare penge og få rydet op i økonomien, samt tilbyder at låne dem penge. Vi har mange ideer og planer for fremtiden, og søger derfor en person der kan og vil være med til at føre dem ud i livet. Du vil blive medejer med en 50/50 fordeling, men må påregne at der i starten skal arbejdes hårdt, og at indtægten kommer løbende. Altså skal du kunne tro så meget på en ide, at du er villig til at invisterer din tid og energi samtid med du kan vente på belønningen. dine opgaver i projektet vil bevæge sig inden for indkøb og salg, samt et stort ansvar for at få vores budskab ud til hele befolkningen, samt udbygning af vores hjemmeside/web butik. Konceptet vuderer jeg, starter på et godt tidspunkt da Danmark som bekendt forventes at slå alle rekorder i 2009 hvad angår kunkurser, tvangsauktioner og arbejdsløshed. Antallet at personer der bliver registreret i RKI har aldrig været højere, og der kommer endnu flere i 2009 Skriv lidt om dig selv, og vi kan tage en snak om mulighederne. |
Hej
Mit navn er Mustafa Gultekin, jeg har os haft ideen med det du tænker på udfører og det lyder os interesant så jeg sender dig min mail adresse..
så kan du lige skrive til mig og vis du så bor i sjælland kan vi lige mødes og se om vi kan blive enig om et samarbejde....
Med Venlig Hilsen......
Mustafa Gultekin
Mail: mustafa-1287@hotmail.com
Mobil: 25 65 51 85