Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges 50/50

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en partner der som jeg, brænder for at bygge og skabe.

Vi er i gang, men mangler lige en person der med stor vilje kan se ideer, og fører dem ud i livet.

Konceptet bygger på at vi hjælper familier der af forskellige årsager er havnet i økonomiske problemer. Vi hjælper dem med at spare penge og få rydet op i økonomien, samt tilbyder at låne dem penge.

Vi har mange ideer og planer for fremtiden, og søger derfor en person der kan og vil være med til at føre dem ud i livet.

Du vil blive medejer med en 50/50 fordeling, men må påregne at der i starten skal arbejdes hårdt, og at indtægten kommer løbende.

Altså skal du kunne tro så meget på en ide, at du er villig til at invisterer din tid og energi samtid med du kan vente på belønningen.

dine opgaver i projektet vil bevæge sig inden for indkøb og salg, samt et stort ansvar for at få vores budskab ud til hele befolkningen, samt udbygning af vores hjemmeside/web butik.

Konceptet vuderer jeg, starter på et godt tidspunkt da Danmark som bekendt forventes at slå alle rekorder i 2009 hvad angår kunkurser, tvangsauktioner og arbejdsløshed. Antallet at personer der bliver registreret i RKI har aldrig været højere, og der kommer endnu flere i 2009

Skriv lidt om dig selv, og vi kan tage en snak om mulighederne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 19:03

Hej

Mit navn er Mustafa Gultekin, jeg har os haft ideen med det du tænker på udfører og det lyder os interesant så jeg sender dig min mail adresse..

så kan du lige skrive til mig og vis du så bor i sjælland kan vi lige mødes og se om vi kan blive enig om et samarbejde....

Med Venlig Hilsen......

Mustafa Gultekin

Mail: mustafa-1287@hotmail.com

Mobil: 25 65 51 85

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:14

Lyder rigtig spændende, du skriver at man skal låne dem penge? hvad menes helt nøjagtigt? at man også skal være finanseringsselskab?

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:33

Lyder rigigt spændende. Jeg melder mig i køen som "klient"

Så er desværre ikke partnermartriale. Men klart bruger.

Tilmeldt 28. Jan 09
Skrevet kl. 19:52

Hej Mustafa

Tak din henvendelse.

Af geografiske årsager, ville det unægtelig være nemmere hvis du boede i Jylland. MEN lad ikke dette være en hindring, da det omvendt også kunne være en stor fordel at have en mand på sjælland, og det meste samarbejde kan foregå via mail og telefon kontakt.

Som udgangspunkt kan du kigge lidt på den hjemmeside vi allerede har igang, som dog langt fra er færdig udviklet, og herefter

kunne jeg godt tænke mig at du vil skrive lidt om hvad du mener at kunne tilføje ideen. Hjemmesiden hedder www.budgetdanmark.dk

Ser frem til at høre fra dig.

Kim

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 19:54

ingen svar til mig

Tilmeldt 28. Jan 09
Skrevet kl. 19:57

Eagle golfshop

Ja vi tilbyder vores kunder/medlemmer at de kan få et lån hos os på op til kr. 10.000

Den service er ment som en hjælp til de der er medlem af budgetdanmark.dk da det hovedsagligt er de som er hårdt ramt økonomisk

vi arbejder med, altså dem der ikke har mulighed for at låne penge i banker o.l.

De penge deer arbejdes med, kommer fra medlemmernes egen pulje samt fra den kontigent de betaler til budgetdanmark.

du kan se lidt mere på www.budgetdanmark.dk

Skriv gerne igen, hvis du har flere spørgsmål, eller mener du kan tilføje projektet noget spændene.

Kim

Tilmeldt 28. Jan 09
Skrevet kl. 19:58
Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:14

Er det en forening eller en forretning.

Hvordan adminstrerer i folks penge.

Hvad koster medlemskab.

Hvor kommer pengene til udlån fra.

Skal i ikke have bank tilladelse for at oprette budget kontoer.

Bare nysgerrig

Held og Lykke med projektet

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:41

selvpension45:

Er det en forening eller en forretning.

Hvordan adminstrerer i folks penge.

Hvad koster medlemskab.

Hvor kommer pengene til udlån fra.

Skal i ikke have bank tilladelse for at oprette budget kontoer.

Bare nysgerrig

Nogen har gjort sig umage med at besvare nogle af disse spørgsmål på hjemmesiden, men nu skal jeg hjælpe.

Medlemsskab af foreningen Budget Danmark koster 75 kroner om måneden, men heraf går 25 kroner forventeligt til personen der hvervede medlemmet. Foreningen opfordrer direkte til vennehvervning via denne ordning. Foreningen og foreningens midler administreres af formanden, Kim Dahl og dennes kone der er valgt til kasserer for en 2-årig periode.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)