Jeg skal åben en ny ejendomsmæglerbutik om ca. 4 måneder i en by hvor alle kæderne er - jeg bliver selv en del af en kæde, hvorfor jeg selvfølgelig skal bruge deres image/logo, men ellers er jeg rimeligt frit stillet. Jeg skal bruge noget inspiration til hvordan jeg sparker døren ind hos folk? Er der nogen der ligger inde med et fif eller 2 til opstarts-markedsføring. Jeg havde forestillet mig bla. at sende "noget" rundt til alle husstandene i kommunen - men ved ikke hvad? og det skal helst være noget som skiller sig ud fra alt det andet der kommer fra konkurrenterne. Jeg har brug for en masse input også til markedsføring i det hele taget, når jeg starter op. Tak!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ikke at jeg har den store viden inde for dette felt.
Men tror disse her ting virker.
Men tror disse her ting virker.
Lokale Aviser, især dem der omdeles gratis i dit lokalområde, her kan du få billig annoncering samtidig med redaktionel omtale.
Få trykt nogle A5 flyers f.eks. hos lasertryk.dk, tag fat i esben derfra (evt. sig jeg har anbefalet dem)
Så finder du de områder du vil have dem delt ud i.
Store ejerbolig områder, parcelhus områder osv.
f.eks. 5000 hustande.
Så tager du fat i den lokale sportsforening med unge i alderen 10-16 år.
Og høre om de vil dele dem ud for dig, for et passende beløb (lad DEM komme med en pris), evt. kunne an jo lave det som noget kombineret sponsostøtte tøj osv.
Her hvor jeg bor for jeg hver 14 dag en a5 folder for 2 forskellige mæglere så det må jo virke
Men generalt vil din markedsføring vel ske i form af de annoncer der indrykkes i aviserne for de boliger du har i udbud.