Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring med blog og facebook - hvor meget tid bruger I?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer
Jeg har selv fulgt med på sidelinien når de gælder . Men er nu både på Twitter, Facebook, LinkedIn, Plaxo og har fået egen blog i forbindelse med vores hjemmeside www.visualangels.dk. omkring Internet marketing - hvor vi fortæller om vores kompetencer Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 inden for rådgivning, analyse og design. Det er en ret ny blog endnu, forhåbentlig kan den udvikle sig spændende.

Jeg har haft en blog på www.visualangels.com  som er gået lidt i stå fordi jeg skrev på engelsk. Jeg er god til at lytte og læse engelsk, men ikke til at skrive lige ud af posen. Jeg var simpelt hen for lang tid om det og følgte mig hæmmet - så nu vil jeg gå over til dansk og mine købere er også danske virksomheder og institutioner, så jeg regner med at det giver mening.

Nu kunne jeg godt tænke mig at spørge alle jer der bruger forskellige former for internet marketing:
Hvor megen tid bruger I på de forskellige social forums? Og på jeres blog?
Skriver I selv eller har I en eller flere medarbejdere til det?
Hvor lang tid gik der inden det begyndte at virke?
Hvad får I mest ud af i forhold til jeres forretning?

Jeg håber at det kan interessere mange at høre om det.
bedste hilsner Dorte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 30. Aug 07
Skrevet kl. 22:48

Hej Martin
Tak for dit gode link - jeg kender endda Henriette. Jeg har lyttet lidt, men må vente til i morgen med at høre resten.
bedste hilsner
Dorte

Tilmeldt 30. Aug 07
Skrevet kl. 14:42

Jeg har ikke fået meget respons på mit indlæg.
Så jeg vil prøve at sprøge lidt mindre bredt: Kort og godt - hvor meget tid bruger I?

Fra Århus
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:00

Hej Dorte.

Jeg finder dit indlæg meget interssandt.

Jeg overvejer i øjeblikket om jeg skal oprette en blog på enten facebook eller myspace.

Men jeg syndtes der er mange overvejelser at tage hensyn til:

Hvilken skal jeg vælge: Jeg lever hovedsageligt af at lave animation til tv og nettet, så mine interesse-grupper er hovedsageligt web, reklame og tv-poduktion. Men hvor befinder de folk sig?

Jeg gætter på at reklamebrancen er på facebook for der er flest medlemmer, at tv og film er på myspace for der er den bedste mulighed for at vise sine ting uden at skulle forlade forrummet.

Linkedin kunne godt tænkes at dække over alle brancerne, men den er bare ikke særlig egnet til at vise hverken film eller grafik på.

Og har jeg overhovedet tid til at blogge? Det er jo helst noget man skal gøre hver dag, eller i hvert fald jævnligt ellers virker det efter sigende lige modsat hensigten. Men jeg skal jo også producere og lave nye oplæg.

Jeg er ret grøn i det her, og tænker helt sikkert forkert.

Men du som allerede blogger, kan du måske sige noget om hvor stor effekt der har været ved at blogge? Er det direkte eller indirekte? Eller måske begge?

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 11:19

Jeg har slet ikke blog, og den tid jeg bruger på facebook er rent privat. Det eneste sted jeg befinder mig, er her på Amino, og her er jeg løbende hele dagen, mens jeg arbejder - hvis jeg ellers er hjemme. Så tid kan jeg ikke sætte på - måske 2-5 timer om dagen sammenlagt.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 30. Aug 07
Skrevet kl. 11:32

Hej Torben
Jeg spørg, fordi jeg selv er rimelig ny som blogger på dansk www.visulangels.dk (internet marketing) og gerne vil samle nogle erfaringer.

Og jeg er også et mindre firma - vi er to som er i gang. Og nogen gange er tiden meget knap.
Min første blog på visualangels. com (Illustrationer) satte temmelig meget fart i besøg fra USA, men de har ikke vist sig at være mine kunder. Og jeg mistede gløden på et tidspunkt, fordi jeg var så længe om at udtrykke mig på engelsk. Nu vil jeg gå over til at skrive på dansk. Det er jeg meget forventningsfuld til. Og samtidig sætte en Facebook side/gruppe? op omkring illustrationer.

Jeg har hele tiden tænkt at det må være forskelligt fra branche til branche? Og størrelsen på firmaet. Og det er her min nysgerrighed ligger. Jeg er jo i forbindelse med mange andre mindre firmaer fra mange forskellige brancher, som jeg rådgiver og hjælper på anden måde omkring deres hjemmesider mm. Derfor er det godt at lytte til ægte praktiske erfaringer fra det virkelige liv.

Måske du skal vælge Facebook OG Myspace? Og vente med en egentlig blog til du finder det naturligt. 

Tilmeldt 30. Aug 07
Skrevet kl. 11:33

Hej Susanne
Det er da alligevel noget tid! Får du noget ud af det som firma?
Bedste hilsner Dorte

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 11:43

Hejsa!

Fedt at du er kommet i gang på de sociale netværk derude. Jeg synes, at du skal tænke over, hvad du vil bruge de forskellige netværk til. F.eks. bruger jeg Facebook rent privat, Twitter bruger jeg som eksponering, og LinkedIn er mit professionelle netværk. Når du har gjort det, så ved du, hvor du skal lægge dine krafter -- hvor du skal bruge meget tid på at skrive.

Jeg har selv startet en blog (Brandes.me), som jeg bruger meget tid på at holde ved lige. Selvom den kun har været i livet i to uger, har jeg allerede fået mange faste besøgende. Det skyldes, at jeg har lagt så mange kræfter i den og svaret på alle de kommentarer, jeg har fået.

Så derfor: Find ud af hvilke netværk du vil bruge professionelt, og gør dig ekstremt synlig i dem! Smile

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 30. Aug 07
Skrevet kl. 11:58
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)