Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Hej Amino’er! Jeg håber at I kan hjælpe mig med et par spørgsmål og eventuelt nogle gode råd. Jeg overvejer at starte et lille firma, som skal beskæftige sig indenfor IT området. Jeg har tænkt mig, at jeg vil fokusere på webdesign og webprogrammering i første omgang, og – alt afhængig af hvordan firmaet kører – yde lidt konsulent hjælp / ordne pc’er for private og mindre virksomheder. Jeg kender mine begrænsninger og ved, at jeg ikke selv vil kunne ordne avancerede programmering (endnu) og har derfor tænkt, at jeg vil tilknytte nogle freelancere når det brænder på med programmeringen. Hvis det kommer til at gå godt, vil jeg nok heller ikke få tid til alle opgaverne selv, så freelancere indenfor det grafiske område, kan nok også komme på tale. På længere sigt – og hvis det går godt - skal firmaet også beskæftige sig indenfor software-området. Jeg har tænkt mig, at jeg vil køre det på deltid, for jeg er samtidig i gang med en datamatiker uddannelse, som jeg agter at fuldføre. Nu til spørgsmålene: Hvad siger I? Er jeg helt ude i hampen og vil gabe over for mange ting på en gang eller tror i godt det kan lade sig gøre? Hvad skal et evt. firmanavn være? Det skal gerne kunne forbindes med det jeg laver og må også godt indeholde mit efternavn ”Kramer”. Og til sidst; hvordan fungerer det egentlig med ansættelse at freelancere? Mvh. Kramer |
Tror du ikke der er mange som yder sådan en service allerede? Tjek f.eks. på amino, der er en del.
Men ellers, held og lykke med din ide...