Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super kontor til leje på Allegade 13 på Frederiksberg !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Unikt kontor på Allegade 13 udlejes til rimelig, og lokalerne er ledige nu.

Kontoret er møbleret og udstyret med omstillingsanlæg, trådløst internet, kopimaskine

m.v., så det er billigt at rykke ind i.

Kontoret er på 175 kv.meter samt en fantastisk terrasse på 50 kv.meter ud til gårdmiljø,

hvor morgenkaffen & frokosten kan nydes, og terrassen er genial til møder om

sommeren.

Mod at jeg kan bevare mit ene skrivebord i den ene ende af kontoret, hvilket ikke er

til gene, da kontoret er stort, udlejes lokalerne ud til 14.000 Kr.pr.md., hvilket er meget

rimeligt i forhold til området, kontorstørrelse m.v. Interesserede kan kontakte Tom på

27 14 36 83.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29

Hej Tom,

Har du billeder af kontoret? Hvor mange rum er der, samt parkeringsmuligheder?

Dbh Rasmus

Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 17:41

Hej Rasmus,

Tak for din melding. Jeg har desværre ikke nogen billeder, men du er velkommen til at komme forbi og se lokalerne,

hvis du har tid i morgen eller torsdag. (Vi skal blot lige aftale et tidspunkt).

Lokalerne er unikke. Når man kommer ind af hoveddøren er der 3 skrivebords-plader med store vinduer og udsigt til

Allegade, og dernæst "drejer" kontoret så resten af kontoret er ned mod terrassen, hvor der så er udgang dertil.

Kontoret i indvendig i "rå hvide mursten" og med nogle farvekontraster i form af billeder med kulør, og samspillet

er godt.

Allegade er en god kontoradresse, og så er der et fantastisk miljø og hygge om sommeren.

Hvis du er interesseret, kan du kontakte mig på 27 14 36 83, og jeg arbejder stadig, så du er velkommen til at

ringe. Venlig hilsen Tom

Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 17:46

Hej igen Rasmus,

Jeg glemte at skrive, at der er skråparkeringer nede foran kontoret, hvor der typisk er rigtig gode parkeringsmuligheder, hvis man

kommer mellem 8-9 om morgenen. Hvis du bor uden for Frederiksberg, kan du købe en p-licens til 200 Kr.pr.md., så du kan holde

uden begrænsning.

Kontoret er egentlig storrumskontor, men det kan inddeles med et par skillevægge, hvis det ønskes.

Venlig hilsen

Tom

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52

Hej Tom,

Tak for din gennemgang =) Kontoret er ikke til mig.

Jeg har en bekendt som er på udkig, han er pt. i dialog med en anden virksomhed om at overtage deres kontor på esplanaden, dog er dette ikke helt billigt. Men hvad han leder efter, kræver 2-3 aflukkede kontore, møde lokale, samt mindre reception. Dog vil jeg nok være på kontoret en del af tiden =)

Men jeg er sikker på der er andre interesserede i "dit" kontor. Det lader ihvertfald til at være super lækkert!

Held og lykke med det =)

dbh Rasmus

Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 17:54

Hej Rasmus,

Helt ok og tak for hilsenen.

Venlig hilsen

Tom

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)