- ... især for selvstændige, iværksættere, free-lancere, mikro-virksomheder En ganske ny bog om de nye perspektiver i netværks-økonomi´en som fremtidens vækstskaber og forretningsmodel - er du til ´hvordan-gør-jeg-bøger´ omkring at drive forretning som selvstændig - så er denne bog IKKE noget for dig ... - har du derimod en nysgerrighed på, hvordan Internet forandrer samfundet, økonomien og virksomheder - ... og dermed hvordan man skaber forretning og vækst i en fremtidig netværksøkonomi - tja, så kan der være inspiration og nye tanker at hente fra denne titel, der netop er udgivet - et sammendrag af bogen kan findes i artikel i politiken, mand. d. 12. juni, s. 12 - bogen kan downloades gratis ! - fra www.benkler.org - forfatterens egen hjemmeside (som dog kan være overbelastet, pga downloads ...) - eller, hvis man vil have en ´rigtig´ bog, så kan den allerede bestilles fex på saxo - bogen er en smule intellektuel, og beskriver emnet på strategisk niveuau, men er skrevet af en de førende indenfor emnet. - jeg er selv blevet inspireret og opmuntret ;-) - ganske kraftigt, i forhold til nogle af de ideer og muligheder jeg arbejder på at søsætte - og vil derfor gerne dele denne viden, netop i dette forum - hvor jeg er overbevist om, at bogen også vil kunne tilføre værdi - enjoy :-) |
- Fra boghylden : ´The Wealth of Networks´ - til inspiration og opmuntring ...
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)