Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

export af gajol og små blå m.m. godt til udlandet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der en herinde som kan hjælpe mig med en kontakt til Gajol og små blå m.m. exportør til udlandet?

Da det er en forholdsvis nystartet virksomhed jeg vil prøve mig an med så er det svært at finde den rette person som jeg skal have fat i...

Jeg har prøvet Toms og Spiritus Distillas A/S og ingen kunne hjælpe med kontakt!!!

Er der andre der har en kontakt til en man kan snakke med så man kan komme videre i systemet...

Som sagt så er dette nyt for mig og en ny verden men hvad fanden livet skal prøves og nu da jeg bor i udlandet så er mulighederne for mig lidt større for at sælge produktet.

Jeg kunne også bruge en medhjæper til at hjælpe med at starte dette firma op, evt. en medhjælper som søger for alt hvad som skal ske i Danmark og forsendelser m.m. da det er ret nyt for mig, og måske vi kunne lave et rigtig godt teamwork sammen.

Kontakt mig gerne hvis du har interessen til at være med i noget nyt.

Det sted hvor jeg har tænkt mig at starte er noget som jeg har prøvet i mindre format med stor succes da de var vilde med produkter jeg havde med sidst jeg var i DK og tog nogen vare prøver med. Og den der havde produkterne har allerede bestilt en omgang af næste tur når jeg returnere til hjemlandet.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12888
Skrevet kl. 16:41

Undskyld men det lyder jo meget besynderligt hvis Nortlander A/S ( SPIRITUS DISTILLERS A/S) ikke  har kunne hjælpe dig videre, enten er de total inkompetente eller også har du måske optrådt lidt for amatøragtigt ?  for det er jo de samme folk der har selskabet  UNITED DRINKS A/S som producere og sælger Gajol vodka produkterne. Begge firmaer har samme adresse. 

www.vodkashot.dk 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:46

Hej Ravn
Jeg kan da kun sige tak for selvtilliden…

Men nu er det sådan at jeg har været selvstændig i snart 9 år og kender sku lidt til sådan et game hvordan man skal snakke til folk, men området er nyt for mig det vil jeg da gerne indrømme…
Måske kom jeg ikke igennem til den rigtige person, og det skal jeg lade stå i det uvisse?

Men jeg prøver da gerne igen i morgen!

Mvh.
Boris345

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)