Bent skær det lige ud i pap for mig HVORFOR du ikke forstår hvad jeg skriver? Hvad i alverden har denne tråd med den anden at gøre? Manden her har overhoved intet med det andet at gøre!....ja du må sgu undskylde, men det pisser mig af når du hiver ting ud af kontekst og sætter dem forkert samme. Men igen vil jeg citere hvad jeg skrev: Senere bliver det nok årlig gennemgang og hjælp efter behov Jeg kan fortælle at den sidste opgave han hjalp mig med var at få posteret lager på den rigtige konto og begynde at bruger lageret i summasummarum. Han har på INTET tidspunkt været inde over mit ApS stiftelse. Min makker har haft fat sin "normale" revisor og jeg har haft fat i en anden, de har uafhængigt anbefalet os det samme. At du så er uenig er fint nok, jeg er her såmen for at lære, men lad være med blande tingene ind i denne tråd. |
Tja...Bent..jeg ville have skrevet noget lignende i denne tråd som du nu skriver, men ville ikke kaste mere ild på bålet.
Det er jo meget nemt at starte et firma op indenfor regnskab/bogføring mv. Det kræver ikke de store
investeringer.
Prisen er en parameter ja....men den må ikke være altafgørende.
Jeg har haft en del diskussioner med f.eks. Jørgen Olsen angående prisen.
Nogle særdeles væsentlige elementer er erfaringen og et godt netværk.
At man læser HD eller er HD`er er skam ikke ensbetydende med, at man kan sit håndværk.
Det er da fint, at Kenneth har truffet et valg, spørgsmålet er, om valget ikke er truffet på et
for spinkelt grundlag!
I forbindelse med selskabskonstruktionen, som jeg for i øvrigt har diskuteret med en statsaut.
revisor, tyder det på, at Kenneth er blevet rådgivet forkert(hvis jeg dog har forstået denne
selskabsstiftelse korrekt, som i første omgang skulle køre som en skattefri virksomheds-
omdannelse)!