Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opkøb af restpartier

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Til alle Iværksætter

Jeg vil gerne opkøbe restpartier, af hurtig omsætlige vare.

Det vil sige, at vare som neon knæklys- horeskop- tegnestifter- og ligende ikke har interrese

Er kun interreseret i seriøse/fornuftige vare/handler.

Inden i lægger en mail add. må man godt overveje om man mener at den vare man har er fornuftig!

fordi jeg opkøber restpartier, er at jeg ikke er kommet helt igang endnu.

Al henvendelse kan ske på klausjkjohansen@yahoo.dk

Har dit restparti ikke interrese vil der ikke blive svaret på din mail!

P.s. textiler er ikke lige sagen!

Glæder mig til seriøse henvendelser

Mvh. Klaus J.K. Johansen.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 23:22
Hvordan forventer du at få seriøse tilbud når du ikke vil svare hvis det ingen interesse har. Det er ligesom jobannoncer, hvor der står at hvis du ikke har hørt inden uge XX, så har en anden fået jobbet.

Når folk bruger tid på at skrive, må du da også give dig tid til at svare, alt andet er da respektløst.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:26
Hej,

Jeg har for et par tusindekroner IT udstyr liggende. Blæsere, Mus, Katoder, Kabler osv. osv.

Da jeg har lukket min webshop www.tweakshop.dk får jeg aldrig de sidste vare solgt.

Ønsker du en inventarliste skal jeg se om jeg kan få den lavet i weekenden eller hurtigstmuligt herfter.

mvh

Henrik Meyer

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:06

Hej

Vi har et restparti af det meget lækre legetøjs brand Fashion Angels. Restpartiet består af dukker, dukketøj, papirvarer, glimmer bogstaver til at sætte på armbånd, klipklapper og hundehalsbånd. Vi har et lager på ca. DKK 550.000, er I interesseret så kan I henvende jer på mm@mm-trade.dk. Vi har mulighed for at sende billedmateriale og lagerlister.

Med venlig hilsen

MM-Trade

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:33

Hej mm trade, det er ikke møntet på mig din ad, men jeg kunne godt være interesseret i noget af det -ikke det hele- men send mig en mail, jeg har internetbutikken www.frydefuld.dk hvor vi også handler med legetøj ;O)

MVH Claus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)