Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbningstilbud - markedsføring, design, logo, ideudvikling mm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Så er vi klar til at give ultimative tilbud til webmastere, såvel nye som erfarne.

Det ny åbnede site: Foax.dk

Tilbyder alt fra design til ideudvikling, til rimelige priser. Tjek sitet ud, og måske vil du finde hvad du har brug?

Udpluk af nogle priser:

Markedsføring: 350kr

Ideudvikling: 350kr

Design 500kr.

Logo 200kr.

Banner 200kr.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Jun 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:05
Hej Turbo Fine tilbud du har fået lavet dig, jeg er dog meget i tvivl omkring hvad du vil sælge. Hvor meget ideudvikling får man for 350? Hvor meget markedsføring får man for 350?

Med venlig hilsen
Bjarke

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 17:10

Hej. Du får omtrent dette:

markedsføring: En analyse at dit website, og dine konkurrenter. Vi hjælper dig med hvad du kan optimere for at sælge mere, giver råd om søgemaskineoptimering, hvilke markedsføringsteknikker du skal bruge for at sælge og generel tale om din hjemmeside, med markedsføringsbrillerne på :)

Ideudvikling:

Vi giver dig et udført dokument(ideudvikling eller en ny ide), snakker om din ide, hvordan man kan sætte det op, eventuelle forretningsplaner osv. Som sagt giver vi også nye ideer, da vores "ide" database er stor. Når vi giver nye ideer, så giver ideer til domænenavne, script/CMS, og lidt om hvilke markedsføringsmetoder man kan bruge for at få ideen ud til folk.

alt i alt, får man faktisk rigtig meget for pengene :)

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 17:25

Hej Jeg skal bruge et logo,

Kontakt mig på henriksommerlund@gmail.com

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 18:32

Mailen er sendt, har du modtaget den?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)