Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger engros smykkeforhandler?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger engros forhandlere af smykker og elementer til smykkeproduktion? Jeg har været igennem dem som er i udbud via webshops, men synes deres priser er for høje?

Håber i kan hjælpe mig?

Dbh,

Andreas Cleve

www.fashionfactory.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 16:47 | Låst

se nedenstaaende indlaeg.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Skrevet kl. 16:53 | Låst

Hej Andreas.

Jeg har boet i Brasilien i snart 4 aar. Arbejder i oejeblikket som indkoeber for et cementfirma, og har tidligere arbejdet for en Hewlett-Packard producent, ogsaa som indkoeber. Jeg har et godt kendskab til import og eksport, og har godt kendskab til den brasilianske forretningsgang.

Jeg skriver til dig, fordi jeg bor i Minas Gerais, hvor der er stor udvinding af guld og soelv, og derfor meget favorable priser. Derudover kommer, at Brasilien er en af verdens stoerste forbrugere af smykker, og der findes mange producenter her i omraadet.

Hvis du oensker kan jeg soege efter nogle producenter til dig, og saa kan vi tage den derfra.

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:04 | Låst

Simon S Larsen:

Hvis du oensker kan jeg soege efter nogle producenter til dig, og saa kan vi tage den derfra.

Hej Simon, jeg er da osse interesseret, hvordan er kvaliteten og etikken i Brazil?

Lone

Tilmeldt 19. Jul 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:05 | Låst

Hej Andreas

Kan evt. hjaelpe dig, da jeg arbejder for en Italiensk smykkeproducent.

Skal bare vide hvad det er du soeger, og saa kan vi se paa priser osv.

Med venlig hilsen

Flemming Tardivel Jorgensen

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:12 | Låst

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Skrevet kl. 18:16 | Låst

Jeg har kun gode erfaringer indenfor de omraader jeg har arbejdet for, som idag er commodities saasom gibs, kul, sand osv. Jeg har som sagt tidligeret arbejdet for en elektronik producent, og der brugte vi altid de nationale leverandoerer til opstart af nye projekter hvor vi havde en stram deadline og ikke maatte gaa paa kompromis med leveringstider og kvalitet. Foerst senere begyndte vi at sende ordrer til oesten hvor vi kunne opnaa nogle prismaessige fordele, paa trods af de risici som er naevnt af saa mange herinde paa Amino. Det skal dog naevnes at i det ovennaevnte tilfaelde, koebte vi elektronikdele, som er et segment hvor oesten er svaer at konkurrere med rent prismaessigt. Jeg er overbevist om, at jeg kan finde nogle producenter her i omraadet som kan tilbyde nogle gode priser, omend det gaelder smykker i ren guld og soelv eller belagt, og risiciene er nogle helt andre end naar der bliver handlet i oesten.

Det eneste der ofte kan skraemme importoerer vaek fra Brasilien er kommunikationen. Jeg bor som sagt i Minas Gerais hvis stoerste by er Belo Horizonte og er med 5 millioner indbyggere Brasiliens 4. stoerste. Paa trods af at vaere en metropolis, vil jeg skyde paa at hoejest nogle faa tusinde snakker engelsk paa forhandlingsniveau, hvilket kraever at du som importoer har en lokal kontakt.

Ydermere er Brasilien et af de faa lande, som paa trods af global oekonomisk krise, stadig projekterer oekonomisk vaekst for 2009. Mellem 6-9%

Jeg er begyndt at se lidt interesse fra flere aminoer, og jeg vil hurtigst muligt begynde at tage kontakt til nogle producenter saa jeg kan sende jer nogle prisoverslag, vareproever etc. Det skal lige naevnes at jeg taler flydende engelsk og portugisisk, og jeg haaber paa at der er flere af jer aminoer der kunne mig som kontakt.   

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:50 | Låst

Hej Andreas

Vi kan tilbyde en del inden for armbånd i hvert fald, se vores hjemmeside www.jewls.dk og skriv evt til min mail efter priser :)

Venlig hilsen

Morten Zachariasen

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:39 | Låst

jeg kan se du har kontakt til italien, har du mulighed for import at murano smykker

Mvh Kronborg

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 16:15 | Låst
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)