Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe med en lille film/animation...til webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Til vores nye webshop skal vi lave en lille film/animation der viser styrken og fleksibiliteten af vores vare - det er noget der skal vare 10-20 sekunder - jeg ved ikke om man skal lave det som en lille film eller man kan lave det som animation, eller en evt. blanding af begge.

Er der nogen der tør give en pris på at lave sådan noget, eller blot nogle der har kontakterne i orden.

Ser frem til at høre fra jer.

MVH

Bendtsen

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 10:41

Hej Bendtsen!

Vi er et bureau, som kan levere alt indenfor web og trykte media, samt reklamefilm!

Kan du ikke skrive en mail til nc@drive-design.dk med dine ønsker så skal jeg nok komme med en rigtig fornufig pris - for det er svært at skrive den her, da vi jo ikke ved om der skal et helt film hold til eller om vi kan lave en i noget flash eller hvad du nu godt kunne tænke dig!

Jeg vil se frem til at høre fra dig- rigtig god weekend...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 10:43

Hej Bendtsen,

Prøv evt. og hive fat i Kim fra www.showoffmedia.dk  de er super dygtige indenfor dette felt.

Hils ham fra mig, hvis du vælger at tage kontakt til dem.. Smile

Rigtig god dag og god weekend når den kommer.

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:47
Fra Århus
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:50

Hej Bendtsen,

Kan du fortælle os hvad dit produkt er - og hvordan det er stærkt og fleksibelt? For at vi kan give dit et forslag, bør vi overveje hvor hvor avanceret en animation der kunne være relevant. Eller skal vi over i 3D, er det en historie du søger eller en produkt præsentation der kører stille og roligt/i gentagelse på shoppen?
Mvh. Lykke
lykke@projected.dk

Vi udvikler moderne webservices og driver webbureauet refunk.dk.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 11:00
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:15

Hej Alle

Har sendt en PM til diverse folk, men nu kan jeg ligeså godt åbne lidt mere op for posen.

Vi har nogle vinglas som er super fleksible og høj brudstyrke. Dvs. at der skal rigtig meget til at disse går i stykker, f.eks hvis du smider dem ned mod et stengulv - dette vil vi gerne illustrerer ved en lille demo animation/film.

Forestil jer at vi vil hav at glasset skal stå op, væltes, rejses op igen, væltes og på den måde køre i ring. Når glasset rammer bordet skal der på en eller anden måde være lidt slow motion så man kan se hvordan glasset reelt arbejder, vibrerer for at absorberer støddet.

Det skal være en test film al la når mn går rundt i Ikea og ser en stol blive udsat for flere millioner tryk af en robot uden at miste form og styrke, eller i en køkkenbutik hvor en skuffe bliver åbnet og lukket en million gange uden lukselv systemet bliver slidt.

Håber i har en lidt bedre forståelse for min ide nu - den skal ikke vare længere end 10-20 sek. da det skal være en film man gider og se - og ikke en lang dokumentar...

Giv evt. nogle bud på m.bendtsen@privat.dk

MVH

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 11:32

Hej Bendtsen

Mit umiddelbare gæt er at du vil få rigtig mange hits på den her, da der er mange af os, der nok gerne vil byde ind på opgaven og jer ingen undtagelse :)

Jeg har mit eget multimedia bureau hvor alt er samlet i én. Jeg har arbejdet med multimedia, 3D og filmproduktion i mange år - deriblandt på Jubii i de gode gamle dage, hvor Martin Thorborg var min chef. Du kan se hans (og et par andre anbefalinger af mit arbejde her: http://www.brokop.com/index.php?option=com_content&view=article&id=26&Itemid=52 )

Du kan se mit multimedia-arbejde og andre ting på mit nye (og næsten færdige) website, brokop.com

Hvis du gerne vil se noget portfolio af filmproduktion, kan du gå ind på det her link:
http://www.brokop.com/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=6

Du er naturligvis også velkommen til at kigge rundt på de andre ting :)

Jeg håber at høre fra dig.

Hav en god dag :)

// Brokop
31 22 54 54

http://brokop.com/

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:45

Hej Brokop

Lyder spændende, kan du ikke sende en PM om hvad prisleje sådan en opgave ville ligge i - blot et overslag - ingen forpligtigelser endnu. Blot for at se om jeg har skudt over målet med min lille ide - det skulle gerne være noget jeg ikke skulle knække halsen på.

Håber og høre fra dig m.bendtsen@privat.dk

MVH

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 11:49

Hej Alle

I forlængelse af min forespørgsel - så ville jeg meget gerne om det kunne holdes indenfor et budget på omkring 5000 kr. ex. moms - er dette overhovedet realistisk?? Har ingen ide om hvad denne form for arbejde kræver af tid og arbejde...

Skyd mig gerne ned hvi det er alt for højt/lavt ;)

MVH

Bendtsen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)