Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration af Paypal - hjælp til opsætning i DanDomain webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg brugt ca. 5 timer på at læse alt om Paypal og integration og opsætning til Third party carts og jeg synes bare jeg bliver mere og mere forvirret. Jeg har min shop hos DanDomain og de vil kun hjælpe hvis jeg betaler 999,- kr. plus moms, og da mine penge ligger i et varelager som jeg ikke kan omsætte pga. manglende betalingsmulighed, så er det ikke lige løsningen for mig. Der er også lidt gået princip i det, for de kunne jo lige så godt lægge en vejledning ud og hjælpe deres kunder som i forvejen skal betale et månedligt beløb for at kunne benytte Paypal.

Jeg har en Paypal konto og betalings API, så jeg går ud fra at jeg kun mangler at få sat mine personlige oplysninger ind i den kode som jeg trods alt har fundet hos Dandomain, men som der ingen instruktion fulgte med til. Det må vel være i kodefeltet i "order 3" jeg skal sætte koden ind i min webshop?
Skal jeg også have oprettet en anden kode til selve bestillingsknappen? Det kan godt være at noget af det er fint beskrevet ved Paypal, men jeg bor i Frankrig og den #%¤#! side bliver ved med at vise mig siden på fransk og somme tider på engelsk, uanset hvor tit jeg skifter sprog til dansk (mit fransk er ikke lige super og selvom mit engelsk er flydende så taber de mig når det hele er skrevet i html-koder!).

Jeg håber der sidder en html-kyndig derude som kan vejlede mig, for jeg føler at mit hoved eksploderer hvis jeg skal læse ret meget mere html-kode.

Jeg tager imod enhver form for hjælp med kyshånd.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michelle,

Ja det er lidt langhåret. Men er ikke så besværligt igen.

Har lige siddet lavet løsninger for 3 andre DanDomain shop, så kan jo lige så godt snuppe din med når jeg er igang.

For at lave det skal jeg bruge følgende oplysninger

Ftp
Brugernavn og Kode

Shop administration
Brugernavn og Kode

Paypal
E-mail og API

Send til ks@cygnet.dk så fikser jeg det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Fra  Fancey Skrevet kl. 10:15

Hej Kristian

Du er min helt! Har lige sendt en mail til dig.

Takker mange gange :)

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Fra  Fancey Skrevet kl. 17:24

Til andre med det samme problem vil jeg lige gøre opmærksom på at det er et spørgsmål om at smække en fil over i ftp-mappen (hvilken jeg ikke lige havde prøvet at bruge endnu) og det kunne Kristian fra Cygnet lige hjælpe mig med. Dandomain har lavet en fil til formålet .
Det kører fint på min side nu, med undtagelse af at jeg ikke kan tilbyde mine kunder rabat (noget med at Paypal ikke kan finde ud af negative værdier), hvilket stinker langt væk, da det er svært at drive en butik på den måde. Så har jeg bare valgt at sælge mine smykker billigere end konkurrenterne istedet for og håber det giver pote ;)

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Fra  Fancey Skrevet kl. 15:57

Lige en opdatering så jeg slipper for at folk prøvebestiller noget med falske data bare for at se hvordan jeg har opstillet det:

Man kan nu bestille paypal-modul hos dandomain og så er det lige ud af landevejen. Ikke noget med at uploade filer osv., man skal bare have sin konto hos paypal og udfylde sine oplysninger i det modul man køber ved dandomainog som man har liggende i sin administration af siden. Der er en nem og overskuelig hjælpefil fra dandomain som forklarer hvad man skal.
Og man kan godt give rabat nu, da man bare sætter den til at overføre beløbet fra hele indkøbskurven istedet for alle varerne enkeltvis.

Held og lykke med det :)

Mvh. Michelle, www.Bijoux.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)