Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en partner til at lave websites som vi sælger i USA

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu siger du websites. Er der så tale om almindelige standard hjemmesider eller kan der være tale om større løsninger?

Når du siger at det bureau der vælges skal være ansvalige for SEO hvad menes der så? Altså, skal bureauet stå for linkbuilding, tekstforfatning osv. eller er der "kun" tale om teknisk at sætte et system op, som er venlig ved google bots?

Mvh Peder

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:11

Hej,

Det lyder spændende.

Kig på  www.integritum.eu og hvis du er interesseret - så skriv til thomas@integritum.eu (det er min mand, som ejer firmaet -

jeg er programmør/tester).

Du kan også ringe til et af numrene på hjemmesiden.

Integritum er på markedet i 3 år - se kunder under "referencer" - og kan tilbyde favorable priser, da en del af arbejde bliver outsourcet til Ukraine. Kvalitetskontrol foregår altid i DK.

Min mand har lige fået nogle kunder i Canada, så jeg tror han bliver også interesseret i US.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:20

Hej

Vi vil hellere end gerne prøve at komme i diskussion med dig. Vi er et Interaktivt bureau som har speciale i grafisk design. Vi udvikler websites og andre IT-systemer. Du kan kigge på vores hjemmeside: www.bezot.com som lige er blevet nyrenoveret, så teksten der står er nærmest "beta" version.

Jeg har lidt stress nu, fordi skal i fields med familien, men jeg skriver til dig senere i aften.

- David

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)