Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Er nu kommet et skridt videre i min forretningsplan og skal til at oprette en hjemmeside. Jeg har overvejet en cms løsning og har allerede kigget på adskellige udbydere. Er der nogen der har erfaring med hvilke udbydere der tibyder den bedste pakke, og selvfølgelig til den rigtige pris.

Venlig hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 14:09

ja det gør jeg :) smid mig en mail på thomas@hxs.dk jeg kan også vise refferencer over email indtil min hjemmeside er oppe og køre igen

Mvh Thomas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Michael

Der findes et hav af forskellige udbydere af content management systemer alle med hver deres fordele og ulemper.

Det afhænger både af dit budget, hvilken service du forventer og hvad hjemmesiden skal have af funktioner.

Det skriver du ikke rigtigt noget om så det er svært at anbefale dig en bestemt løsning, skal siden kun indeholde tekst ville jeg nok vælge en billig løsning opsat i et opensource cms med et fedt tilpasset template.

Dbh
Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:17

Hvad der er bedst kommer an på hvad dine krav er.

Det er forkert nu at sige at JEG eller JEG eller JEG har det bedste løsning til dig da det 100% kommer an på hvilke krav du stiller til systemet og udbyderen.

Du skal tænke over ting som:

1) Support. Er udbydren til rådighed når du får brug for det en lørdag aften din side ikke svarer?

2) Backup. Hvad nu hvis serveren går i stykker?

3) Backup. Hvad nu hvis udbyderen lukker (søg efter NeedHost.dk på Google). Det er vigtigt at udbyderen har en backup "ud-af-huset"

4) og her kan du selv sætte forskellige krav ind.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19

Hej Michael.

Jeg vil også rigtig gerne tilbyde dig en fair og billig pris på hjemmeside+CMS.
Jeg kan også fremvise referencer, hvis du er interesseret ?

Hvis du er interesseret, kan du sende mig en mail på: nils@np3design.dk, omkring hvad du har af planer og ønsker der skal ind på hjemmesiden.
- Det er mest af alt for at få et lidt bedre overblik, og for at du kan få en god og solid løsning til en fair pris.

Skal også lige hører om du vil have flash elementer ind på hjemmesiden ?

Glæder mig til at hører fra dig.
Med venlig hilsen
Nils Pedersen
www.np3design.com

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:20

Hejsa Michael

Jeg beklager at jeg ikke har fulgt med i dine foregående spørgsmål, så jeg har ingen anelse om hvad det er du skal bruge dit CMS til.

Men jeg vil da meget gerne høre om dine krav - og muligvis give dig et forslag på et hjemmebygget CMS som passer 100 % til dig!

- Altså ingen funktioner som du aldrig bruger, og netop lavet præcis til dig.

Send mig endelig en email på josefravn@josefravn.dk, hvis det interesserer dig!

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:21

Hej Michael

Der er mange forskellige system som du kan bruge, hvis du ønsker en CMS løsning. Personligt har jeg meget gode erfaring med Joomla og Drupal, som begge er gratis open source løsninger og de er begge rimelig fleksible. Så skal du bare have lavet designet til hjemmesiden og det kan sagtens gøres. Det er mange der laver design til hjemmesider der bygger på open source CMS systemer.

Det vigtigste efter du har valg af design og CMS på plads er at sørger for at du får en løsning som ikke indholder en masse ting du aldrig kommer til at bruge og at den kommer til at ligge hos en stabil host der sørger for at der bliver lavet backups med jævne mellemrum.

Hvis det ikke er hvad du søger eller du har flere spørgsmål så skal du være velkommen til at sende mig en mail på troels@burnzone.dk.

Vi kan også sagtens levere en løsning til dig til en rimelig pris, som vi kan skræddersy til at passe dig og dine behov.

Jeg ønsker dig alt held og lykke med at finde en løsning

Med Venlig Hilsen

Troels K. Christensen

BurnZone Software

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:30

Hej Michael.

Som andre har nævnt, så kender vi ikke dine behov, men prøv at kigge forbi www.simpelside.dk, hvor vi sælger billige hjemmesider med CMS fra 2.500 kr. Det kunne være noget for dig.

Held og lykke med det.

Mvh Morten

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 19:01

Hej Michael

Jeg vil også gerne tilbyde dig en flot og brugervenlig hjemmeside. Men vi er nødt til at have lidt flere informationer om dine krav og ønsker til din hjemmeside på bordet før vi smider om os med billige tilbud osv.

Mht. erfaringer med mig som udbyder/leverandør, så er jeg ret sikker på at der er nogle stykker her på Amino, der har oplevet min kundeservice (og mine produkter), og gerne udtaler sig om det... Jørgen Olsen fra Olsens Revision f.eks. Smile

Referencer finder du lige her: Referencer fra PWM.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)