Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I BLIVER NØD TIL AT SE DEN HER VIDEO!!!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg hader når det går udover uskyldige mennesker!!!!! Føj hvor burde de her skamme sig!!!!!

Hvad syntes i???

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:37

Jeg ser ikke amerikansk TV nok til at vide, om beskyldningerne er rimelige, men man kunne godt gætte på, at de ikke er helt skudt ved siden af.

Jeg synes dog, den danske dækning af konflikten er noget mere nuanceret end det, der bliver præsenteret her. Vi hører f.eks. tit begrebet "de besatte områder", som de amerikanske medier kritiseres for bevidst at udelade.

En googlesøgning på frasen "occupied areas" giver ingen resultater fra større amerikanske medier, mens "besatte områder" giver adskillige landsdækkende medier og endda folketingets hjemmeside som reslutat på de første sider. Dette kunne tyde på, at USAs større medier ganske rigtigt udelader dette faktum.

Og det kan meget vel være med til at "hjælpe" amerikanerne til et mindre nuanceret syn på konflikten - som jeg i øvrigt ikke vil påberåbe mig overblik over.

mvh Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52

Nej, det er en umådelig trist og sørgelig situation, der er på vestbredden. Om den nogensinde løses, kan jeg desværre tvivle på. Mange gode mennesker har forsøgt i tidens løb, men der er bare så meget had og hævnlyst i befolkningerne (hvilket man ikke kan fortænke dem i), og så påberåber de sig alle det samme stykke land som deres...

Nationalitetsfølelserne er virkelig stærke, når man til stadighed vil leve i en sådan uro. Men hvis man ikke selv er tilstede, vil man nok i stedet spekulere på det hele tiden – da ens venner og familie stadig er der.

Som Hans nævner, vil jeg heller ikke gå ind og dømme nogen. Og om nogen overhovedet har det fulde overblik – og dermed kan tillade sig at dømme den ene eller anden part? Jeg tror det ikke.

Tilmeldt 4. Jan 09
Skrevet kl. 12:57

Selvfølgelig skal man holde lidt igen med sine holdninger indtil der er klarhed om sagen, men det her er jo helt grotesk.

Det er helt udover alle menneskerettigheder og min sunde fornuft. Bare det med at skjule en hel side af tragedien, er for mig det mest forpurrede opsind der findes nu til dags. Hvorfor skal det være sådan? Betyder mennesker så lidt for hinanden? Jeg bliver sku helt ked af detSad

Jeg ønsker at konflikten snart stopper for alvor.

Med venlig hilsen

Just me

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 14:01

Lad mig supplere med baggrundsbilledet fra Youtube-posterens profil.

Det hænger ligesom bedre sammen med dine tags og titlen på klippet "The American jewish controled media".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Det er det samme billede som blev lavet omkring det daværende Jugoslavien med Serbien som "Barbaren".
Amerikanske og Engelske medier, godt efterfulgt af Danske.

Det viser bare at vi i vesten ikke aner en hylende prutfis om hvad retfærdighed er. Vi laver lovene og vælger hvem som skal følge dem, og hvem som går fri.
Det er da noget så sørgeligt. 

Tilmeldt 4. Jan 09
Skrevet kl. 19:04

Det er simpelthen bare så forkasteligt, at vi sluger så meget møg fra medierne.

Det er utroligt hvor meget magt medierne har fået de sidste 10 år.

Se den her video!

Typisk!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)