Jeg søger en som kan hjælpe/udarbejde en email skabelon som vi kan bruge til nyhedsbreve og som kan bruges i dette system: http://www.campaignmonitor.com/
Kender du en som kan udfører denne opgave og som du kan anbefale er jeg meget interesseret i at høre om det.
Det vil vi da gerne hjælpe dig med. Vi har stor er faring med håndtering af nyhedsbreve. Vi hjælper en del af vores kunder med at håndtere alle deres nyhedsbrev lige fra design til afsendelse. Systemerne er for det meste forskellige, men kan mere eller mindre lidt det sammen. Vi hjælper dig også gerne blot med designet og en html skabelon som du så efterfølgende selv kan bruge.
Hvis du ikke har fundet en dygtig leverandør er du mere end velkomme til at ringe til mig på 28 18 98 43 eller skrive til henning@wogw.dk
Der er rigtig mange hensyn at tage ved mail skabloner, f.eks. Hotmail, Gmail og Yahoo, kan alle fortolke tingene på forkellige måder.
Derudover skal man også være sikker på at den der tager sig af udsendelsen, kan sørge for at komme igennem filtrene, og er godkendt ved webmail udbydere.
Jeg vil anbefale dig at tage fat i eBrev (http://www.ebrev.info/) de har rigtig meget erfaring.
Jeg vil også anbefale at I tager kontakt til wogw.dk eller selv bruger systemet ebrev.info.
Henning Wraa og hans team arbejder meget professionelt og Ebrev er et rigtig lækkert og brugervenligt system. Jeg kan selv levere design til Ebrev.info, som sættes op i samarbejde med dem.
Umiddelbart syntes jeg at Ebrev virker som en dyrere løsning end Campaignmonitor. Det er man jo også nødt til at kigge på i øjeblikket!!! Det kan også være jeg tager fejl og ikke helt forstår systemet med frimærker.
Campaignmonitor: So to send an email to 500 people would cost $5 plus (500 x $.01), just $10.
Det jeg leder efter er nok en skabelon som man selv kan rette i via Dreamweaver eller Photoshop så jeg ikke er afhængig af andre skal producere noget for mig.
Jeg kan se at Campaignmonitor har et for mig, smart værktøj som tjekker om spam filter krav er opfyldt og design i stort set alle mail programmer.
Er det muligt at have en skabelon som man selv kan rette billeder i og tekst?
Ellers prøver jeg at kontakte wogw mf. for at hører om mulighederne.
Umiddelbart syntes jeg at Ebrev virker som en dyrere løsning end Campaignmonitor. Det er man jo også nødt til at kigge på i øjeblikket!!! Det kan også være jeg tager fejl og ikke helt forstår systemet med frimærker.
Men hos ebrev har du super dansk service. Har netop selv haft et nyhedsbrev for en kunde som ikke helt ville opføre sig rigtigt, men deres flinke support afhjalp hurtigt problemet til min og kundens tilfredshed. Desuden er deres tracking af links, billeder etc. genial :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Deres standardløsning er lidt begrænset i opsætning, således at den virker i alle mailklienter. Dog ikke mere, end at man kan tilpasse det meste. Derefter kan man kopiere tidligere udsendte mails og bruge dem som standard ved en ny.
Det koster ikke noget at oprette en konto hos dem og prøve at lege lidt med det, så prøv at lege lidt med det :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline