Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udarbejde en skabelon til nyhedsbreve

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger en som kan hjælpe/udarbejde en email skabelon som vi kan bruge til nyhedsbreve og som kan bruges i dette system: http://www.campaignmonitor.com/

Kender du en som kan udfører denne opgave og som du kan anbefale er jeg meget interesseret i at høre om det.

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 23:23

Proev at sende mig en mail til adam@bratsch.dk

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:46

sutjek:
Proev at sende mig en mail til adam@bratsch.dk

Det var nok dagens dårligste salgstale, men nu er der i det mindste link på din e-mail adresse Wink

Iøvrigt vil jeg også gerne have hjælp til en e-mail skabelon.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53

Hej Jimmy

Det vil vi da gerne hjælpe dig med. Vi har stor er faring med håndtering af nyhedsbreve. Vi hjælper en del af vores kunder med at håndtere alle deres nyhedsbrev lige fra design til afsendelse. Systemerne er for det meste forskellige, men kan mere eller mindre lidt det sammen. Vi hjælper dig også gerne blot med designet og en html skabelon som du så efterfølgende selv kan bruge.

Hvis du ikke har fundet en dygtig leverandør er du mere end velkomme til at ringe til mig på 28 18 98 43 eller skrive til henning@wogw.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 10
Fra  SMSKlub ApS Skrevet kl. 16:03

Hej Jimmy,

Der er rigtig mange hensyn at tage ved mail skabloner, f.eks. Hotmail, Gmail og Yahoo, kan alle fortolke tingene på forkellige måder.

Derudover skal man også være sikker på at den der tager sig af udsendelsen, kan sørge for at komme igennem filtrene, og er godkendt ved webmail udbydere.

Jeg vil anbefale dig at tage fat i eBrev (http://www.ebrev.info/) de har rigtig meget erfaring.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 17:41

Jeg vil også anbefale at I tager kontakt til wogw.dk eller selv bruger systemet ebrev.info.

Henning Wraa og hans team arbejder meget professionelt og Ebrev er et rigtig lækkert og brugervenligt system. Jeg kan selv levere design til Ebrev.info, som sættes op i samarbejde med dem.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 19:12

Umiddelbart syntes jeg at Ebrev virker som en dyrere løsning end Campaignmonitor. Det er man jo også nødt til at kigge på i øjeblikket!!!
Det kan også være jeg tager fejl og ikke helt forstår systemet med frimærker. 

Campaignmonitor: So to send an email to 500 people would cost $5 plus (500 x $.01), just $10.

Det jeg leder efter er nok en skabelon som man selv kan rette i via Dreamweaver eller Photoshop så jeg ikke er afhængig af andre skal producere noget for mig. 

Jeg kan se at Campaignmonitor har et for mig, smart værktøj som tjekker om spam filter krav er opfyldt og design i stort set alle mail programmer.

Er det muligt at have en skabelon som man selv kan rette billeder i og tekst?

Ellers prøver jeg at kontakte wogw mf. for at hører om mulighederne.

Tak til jer.

Jimmy

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:38

JALAIR:
Umiddelbart syntes jeg at Ebrev virker som en dyrere løsning end Campaignmonitor. Det er man jo også nødt til at kigge på i øjeblikket!!!
Det kan også være jeg tager fejl og ikke helt forstår systemet med frimærker. 

Men hos ebrev har du super dansk service. Har netop selv haft et nyhedsbrev for en kunde som ikke helt ville opføre sig rigtigt, men deres flinke support afhjalp hurtigt problemet til min og kundens tilfredshed.
Desuden er deres tracking af links, billeder etc. genial :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. Apr 08
Skrevet kl. 20:06

Det var heller ikke for at dømme Ebrev ude, kun få at høre om hvem i mener er bedst på marked.

Kan man genbruge sin egen skabelon hos Ebrev eller er det dem som skal sætte det op hvergang?

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:29

Deres standardløsning er lidt begrænset i opsætning, således at den virker i alle mailklienter.
Dog ikke mere, end at man kan tilpasse det meste. Derefter kan man kopiere tidligere udsendte mails og bruge dem som standard ved en ny.

Det koster ikke noget at oprette en konto hos dem og prøve at lege lidt med det, så prøv at lege lidt med det :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)