Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyldigmoms

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorom alting er, så har SKAT strammet gevaldigt op på at få inddraget restancer!

Jeg har så sent som forleden dag været til møde hos SKAT med en kunde.

Så retningslinierne er kommet fra oven, og der skal virkelig gode argumenter til at

disse fraviges.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:43

Peter - Revisor:

Hvorom alting er, så har SKAT strammet gevaldigt op på at få inddraget restancer!

Jeg har så sent som forleden dag været til møde hos SKAT med en kunde.

Peter,

Jeg kan supplere dig med et nyligt eksempel på et I/S der ikke overholdte en betalingsaftale med SKAT. De fik et brev fra Skifteretten på foranledning af Kammeradvokaten. Her taler vi ikke en gang 190.000 DKK. Surt for dem og surt for mig...

Henrik

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:51

Det handler så også i meget vidt omfang af hvordan man præsenterer sin sag. Dvs. hvordan man virker som person.

Vedr. det her med arbejdsmarkedsbidrag Peter så er det jo rigtigt hvad der bliver sagt. Det underskud han har vil ikke kunne modregnes i arbejdsmarkedsbidraget. Dvs. han vil uanset hvad skulle svare arbejdsmarkedsbidrag af af den fulde indtægt.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:56

Bent..er ikke lige med?

Hvad skal han betale arbejdsmarkedsbidrag af?

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 01:03

Naturligvis betaler han ikke arbejdsmarkedsbidrag af et underskud men det han siger og som jeg også bekræfter er jo at underskuddet ikke virker i forhold til arbejdsmarkedsbidraget: Underskuddet kan fratrækkes i anden lønindkomst men det ændrer ikke ved at der skal svares bidrag af den fulde lønindkomst. Comprendre ?   

Roc:

Jeg har fået bekræftet at mit underskud i virksomheden vil blive beregnet som privatfradrag. Jeg kan derved optjene mit underskud skattefrit, dog skal jeg stadigvæk betale 8% i arbejdsmarkedsbidrag.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:05

Si Si!*S*

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)