Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 domæner der skal vise hen på den samme hjemmeside - hvordan?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

som sagt skriv til mig så smider jeg nok 301 op :) helt gratis fordi at det er januar

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

SCGROUP:

Ellers smut forbi gratisdns.dk og gør det gratis :)

Du kan ikke lave en 301 redirect via gratisdns's interface. Man ender derfor men en uheldig frames eller meta refresh løsning som er skadelig ift søgemaskinernes indeksering. Hvis man kunne sætte et ekstra domæne op i one.com og pege det via gratisdns ville det kunne virke, men det tillader one.com ikke.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hvidovre
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres hurtige svar, det er jeg meget imponeret over faktisk :)!

Jeg prøver at finde ud af noget med dig, hxs.dk, har skrevet til dig :)

Hav en rigtig god dag til jer alle!

Dbh Sebastian

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tilbyde dig hosting for 50kr/mdr hvor jeg så efterfølgende nok skal sætte det op for dig så det kører rigtigt mht. google osv :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Måske skulle du overveje at flytte begge domæner til et webhotel, der kan håndtere flere domæner Smile.

Ex Servage.net, Gigahost.dk eller Surftown.dk.


Mvh. Anders.

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg bliver nødt til, at sparke liv i denne tråd igen - for der er noget jeg simpelthen ikke forstår Embarrassed

Flere gange på Amino har jeg læst, at en 301 redirect er det rigtige mht. SEO ved pegning af et domæne. Ja, Mikkel deMib Svendsen slår fx dette fast med jævne mellemrum Yes

Men hvordan i alverden kan det være, at det er så svært at finde 301 redirect "knappen" ved udbyderne? Hvor er den henne? Når jeg søger lidt på diverse udbyderes hjemmesider i fx USA, så kan jeg nemlig se, at der ER en "knap". Her kan man vælge at klikke på 301 redirect eller 302 redirect Wink

Herhjemme står der "forward" - og ikke om det er 301 eller 302 redirect. Og søger man "301 redirect" på udbydernes hjemmesider, så får man intet svar. Det er som om, at begrebet 301 redirect slet ikke findes hos udbyderne i Danmark Tongue Tied

Nu nævnes og anbefales gratisdns.dk meget her på Amino. Men sig mig: Kan man virkelig ikke lave en 301 redirect hos gratisdns.dk? De fleste må da være interesseret i, at få en 301 redirect på et domæne med fx bindestreg, som skal lede permanent hen til det primære domæne uden bindestreg? Og dette uden at blive straffet i Google Idea

Har jeg misforstået noget Embarrassed

Fra Hvidovre
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmpe tak til Thomas fra aboutweb, han formåede at klare mit problem uden at jeg skulle gøre noget selv, så det var super lækkert især når jeg ikke har forstand på de her ting.

Så ham kan jeg klart anbefale!

Dbh Sebastian

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)