Hej Tom, I forlængelse af eksport af data så har jeg disse spørgsmål: Spørgsmål:
|
Hej Tom,
Det er jo nemt at sende spørgsmål videre jeg har nu testet nogle af mine spørgsmål. til dig og kan konstatere at loggen IKKE tømmes automatisk men også at der alene udskrives for det regnskabsår man står i!!!
At der i Small Business udskrives komma separerede filer i txt og stadig kun for det år man står i.
Det kan godt anbefales at TRÆNE i brugen af systemet uden at komme galt af sted. I WinFinans kan du kopiere data filen og træne med den eller i demo regnskabet om du hellere vil det.
Men husk at tage en kopi af filen der hedder: Wl2kdata hvis du ikke bruger demo regnskabet til træning - selv bruger jeg kun demo til opslag for at se hvordan det kan gøres.
Når du tager en kopi deraf så får du en fil med følgende tekst:
Kopi af Wl2kdata - nu har du så to filer Wl2kdata og kopi af Wl2kdata - nu kan du arbejde videre med dine øvelser og når du er klar dermed ja så kan du slette Wl2kdata og så skal du omdøbe kopi af Wl2kdata ved at højre klikke og vælg omdøb og giv filen navnet Wl2kdata - og så har du trænet uden at gøre skade på din regnskabsfile Wl2kdata der igen er klar til at bogføre dine bilag i.
God fornøjelse
.