Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster der og få lavet en flot webshop, er simpelthen ikke tilfreds med standardløsningen...?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:
men og sætte det op fra start synes jeg er sværere end forventet - måske der er nogen der kan hjælpe mig med at sætte en pæn standard løsning sammen via en Scannet skabelon uden det behøver koste kassen??

Hvis du sender mig en besked/mail med link til dig shop, så giver jeg gerne et bud på det. Det er dog svært at sige noget, når man ikke ved hvor langt du er og hvad retning du er på vej i :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 00:04

Hej Nicolai

Jeg kan sige det således at jeg har i aften prøvet at starte all over, så dvs. vi skal starte fra Scratch - jeg siger ikke jeg ikke kan leve med en standard løsning, men det skal sku være pænt og baggrunde, tekst mv skal have de rigtige farver - har stort set billeder af alle produkter samt beskrivelser heraf, men det jeg egentlig søgte var en skabelon hvor diverse indstillinger for farve på tekst, links, skrifttyper mv var låst fast, sådan at jeg egentlig bare kunne sidde og smide produkter på med tiden. Og jeg ser gerne det bliver gennem en udbyder som Wannafind, scannet mv, da jeg godt kan lide selve administrations modulerne - har prøvet begge som demo, synes dog Scannets var lidt nemmer og gå rundt i...

Giver det mening?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 00:14

Lad ikke dit shopvalg være styret af et nemt interface til din admin. Du skal nok lære at begå dit i dit admin system, rimeligt hurtigt .. I starten kommer du til at bruge rigtig lang tid derinde.

Husk på, jo færre funktioner der er skåret væk i den admin, jo større chance er der for at du savner dem om et år.

Jeg ved godt at man både kan have mange funktoner og usability samtidig, men man skal lige være oopmærksom på at man som min. får det med man ved man skal bruge, og gerne MEGET mere.

Jimmy

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 00:21

Hej Jimmy

Du har sikkert ret - men for sådan en webnørd i negativ forstand, så skal det helst være noget jeg føler mig godt tilpas i ;) - men jeg ser pointen og håber der kommer flere input igen imorgen - sidder stadig for sjov og bokser lidt med standard løsningen, men for mig virker det kryptisk at når jeg vælge en farve til en special tekst del at der så ikke sker noget når jeg opdaterer osv. Sikkert fordi jg ikke gør det rigtigt - men det virker så enkelt og så er det jo ikke alligevel.

'Glæder mig til at høre mere fra en masse morgen friske mennesker - nu skal Bendtsen altså igang :)

Go nat herfra...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:35

Bendtsen:

Hej Nicolai

Jeg kan sige det således at jeg har i aften prøvet at starte all over, så dvs. vi skal starte fra Scratch - jeg siger ikke jeg ikke kan leve med en standard løsning, men det skal sku være pænt og baggrunde, tekst mv skal have de rigtige farver - har stort set billeder af alle produkter samt beskrivelser heraf, men det jeg egentlig søgte var en skabelon hvor diverse indstillinger for farve på tekst, links, skrifttyper mv var låst fast, sådan at jeg egentlig bare kunne sidde og smide produkter på med tiden. Og jeg ser gerne det bliver gennem en udbyder som Wannafind, scannet mv, da jeg godt kan lide selve administrations modulerne - har prøvet begge som demo, synes dog Scannets var lidt nemmer og gå rundt i...

Giver det mening?

Jeg kan sagtens følge dig, jeg har selv kunder i mere eller mindre samme situation.
ScanNet er ikke den løsning jeg selv ville vælge at bygge en shop op i, men jeg arbejder også med mange forskellige systemer hver dag så de mere avancerede er ikke noget problem for mig. Følger dig dog i det du siger, med at det er let at gå til, når først tingene er sat op - man skal godt nok være "dygtig" for at komme til at ødelægge noget under produkthåndteringen i deres system :-)
Unægteligt må man sige at til en almindelig webshop så kører det stabilt og supporten er der til at hjælpe.

Skiftede du til et open source - gratis - system med mere frihed, ville det unægtelig også blive mere avanceret. Særligt for dig, når du siger du går efter det som er mest simpelt at arbejde med. På lang sigt vil en mere scallerbar løsning typisk vinde i forhold til at man gerne får mere krævede ønsker til shoppen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 00:59

Hej Nicolai

Ved hvertfald at jeg har brug for hjælp - jeg er ved at gå i spåner over at de ting jeg gør ikke funger - har lige prøvet igen og sidde og lege med wannafind løsningern - men nu spadser den fuldstændig ud pga noget billede størrelse jeg ellers har tilpasset men kun i bredden, og nu fylder det pludselig mere i højden.

Jeg tror jeg må opgive det her og ligge det i nogen personers hænder der ved hvad de laver... Så mit spørgsmål lyder - hvad koster det at få lavet en sid fra bunden i et frit program eller det i taler om??

Hvis jeg vælger enten scannet eller wannafind, er der så nogle bud på hvad en opsætning af en standard shop koster med diverse modifikationer?? Eller lave et fuldstændig customized setup, men som kan køre på deres platforme..?

Og så bare lige en kommentar, hvorfor er alle skabelonerne stort set lavet til enten elektronik, hardware, telefoni mv - synes slet ikke der er nogen charme - hvem laver disse??

Ved ikke om det er for mange spørgsmål med så få oplysninger jeg kan give - men jeg har brug for hjælp - og nu har jeg sat mig for jeg bare skal igang!

Ser frem til at høre fra jer allesammen.

MVH

Bendtsen

Go nat herfra - nu går den ikke længere ;)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:29

Bendtsen:

Jeg tror jeg må opgive det her og ligge det i nogen personers hænder der ved hvad de laver... Så mit spørgsmål lyder - hvad koster det at få lavet en sid fra bunden i et frit program eller det i taler om??

Hvis jeg vælger enten scannet eller wannafind, er der så nogle bud på hvad en opsætning af en standard shop koster med diverse modifikationer?? Eller lave et fuldstændig customized setup, men som kan køre på deres platforme..?

Virkelig svært at sige, når vi ikke engang kender din branche :-)
Det behøver langt fra at koste en formue, men det er selvfølgelig også afhægigt at din branche. Du er velkommen til at give mig et ring eller skriv, så giver jeg gerne lidt rådgivning og et tilbud.

Bendtsen:
Og så bare lige en kommentar, hvorfor er alle skabelonerne stort set lavet til enten elektronik, hardware, telefoni mv - synes slet ikke der er nogen charme - hvem laver disse??

Fordi de er lavet af it-folk Wink

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 01:36

Hej Bendtsen

Nu ved jeg jo slet ikke hvad du leder efter, men du kan altså sagtens ændre skrifttyper og farver m.m. ret enkelt i Scannets løsning.. Du skal bruge det, der hedder Stylessheet i din shop. Hvis du lægger noget ind her, så ændre det hele din shop. Her kan du styre de enkelte dele i shoppen (venstre menu, midter tabel osv.) Du kan få lidt hjælp ved at bruge Scannets hjælpemodul (selvom jeg godt ved at manualer ikke altid er det, som man tyr til først :o) )

-Jeg er ikke på nogen måde ekspert i Scannets shop, men jeg har den selv og har da leget en del med den.. Og du kan prøve at kigge lidt på min shop og se hvad jeg har ændret.. Forsiden kan du også selv styre ved ex. tabeller, så får du det, som du vil ha' det.. Også uden at være en nørd :o)

Jeg ser forresten meget frem til at der kommer en ny version.. Den er længe ventet og jeg syns også at de skylder os det, for de lover 3-4 årlige opdateringer, men jeg syns nu ikke at de har rykket meget på den konto.. (Bare et lille host herfra). Er der sluppet noget ud om hvad der kommer med i en ny version ? (Undskyld at jeg lige bringer det på bane, men det kunne måske være at en sådan information var guld værd, hvis du står og vipper ml. Scannet og en anden udbyder).

Held og lykke med shoppen :o)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:52

Jeg kan kun anbefale my web creations, de har lavet min shop www.headwear.dk og det er til priser som ligger meget langt fra det du betaler i DK

De taler dansk/er danske så der er ingen kommunikations problmer

http://www.mwc.vn/mwc/

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 06:49

Jeg har netop haft kontakt med Scannet, vedr. ændring af min shops layout. Men har besluttet at se, hvad den nye version byder på.

De har nogle folk, der kan det, og hvis du ellers er tilfreds med at have shoppen der, så er der vel ingen grund til at starte 'forfra'. Og så koster det jo også kassen.

Prøv at se på Scannet's referencer. Mange af dem, kan du slet ikke se, er en delvis standardshop.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)