Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark... og postopkrævninger

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er erhvervskunde i Danske Bank. Koster vist ikke helt så meget.

Men kontoen skulle have samme funktioner efter at de har fusioneret.

Men mit spørgsmål er hvordan man gør rent praktisk, for at undgå de her postopkrævningspostanvisninger.

Til det oprindelige indlæg vil jeg sige, at jeg som regel bare efterlyser betalingen online på postdanmark.dk

Herefter beder de om dokumentation, og nogle måneder efter har man sin erstatning. (det fungerer fint, men langsomt)

HUSK dog at efterlyse inden 6 måneder ellers er pengene tabt. (har prøvet det)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske er det lidt off topic, men hvad med at benytte GLS i stedet for? Det er min (uforbeholdne) mening at PostDK ofte har rod i forsendelser, men at GLS faktisk leverer pakkerne, når de siger det.

Jeg har 3 gange indenfor det sidste halve år haft følgende problemer med PostDK:

1. Opkrævning for manglende porto (på trods af at det var en pakke sendt og betalt på posthuset)
2. Forsvunden pakke til mig (i forbindelse med nedlukning af posthus om omflytning til "Postbutik")
3. Pakke, som blev 2 mdr. forsinket uden spor - og besynderligt nok uden T&T-nummer

Jeg ville ønske, at spedition var en smertefri sag - og så dukkede GLS op med "posthuse" i alverdens Blockbuster-forretninger.

Nå, håber at du får dine penge. God vind!

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)