Jeg er erhvervskunde i Danske Bank. Koster vist ikke helt så meget. Men kontoen skulle have samme funktioner efter at de har fusioneret. Men mit spørgsmål er hvordan man gør rent praktisk, for at undgå de her postopkrævningspostanvisninger. Til det oprindelige indlæg vil jeg sige, at jeg som regel bare efterlyser betalingen online på postdanmark.dk Herefter beder de om dokumentation, og nogle måneder efter har man sin erstatning. (det fungerer fint, men langsomt) HUSK dog at efterlyse inden 6 måneder ellers er pengene tabt. (har prøvet det) |
PostDanmark... og postopkrævninger
Jeg har 3 gange indenfor det sidste halve år haft følgende problemer med PostDK: 1. Opkrævning for manglende porto (på trods af at det var en pakke sendt og betalt på posthuset) 2. Forsvunden pakke til mig (i forbindelse med nedlukning af posthus om omflytning til "Postbutik") 3. Pakke, som blev 2 mdr. forsinket uden spor - og besynderligt nok uden T&T-nummer Jeg ville ønske, at spedition var en smertefri sag - og så dukkede GLS op med "posthuse" i alverdens Blockbuster-forretninger. Nå, håber at du får dine penge. God vind! |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!