Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trykkeri til tøjmærke?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. (har postet denne tråd tidligere på ugen.. men ramte den forkerte kategori..)

Jeg står og er så småt i gang med at starte mit eget tøjmærke. det drejer sig i første omgang udelukkende om tshirts med tryk.

I første kollektion har jeg 3 designs som jeg vil have lavet 100 eksemplarer af hver især...

Jeg har fundet et trykkeri som kan trykke på american apparel tshirts (god kvalitet og pasform) men de er forholdsvis dyre.
Er der nogle af jer der kan komme med et godt tilbud?

Vi snakker 3 småkomplicerede designs i hhv. 3, 4 og 5 farver på hhv. sort, hvid og blå tshirt.

Fyr løs... og jeg er en smule kritisk mht tshirts.. er personligt stor tilhænger af American Apparel.. så hvis i kan levere disse.. så ville jeg være yderst positivt instillet!

Jeg har selvfølgelig også mulighed for selv at købe tees ved American Apparel, og derfor kan i også give et tilbud der indebærer at jeg selv leverer tshirts!

I kan give mig et tilbud... på mail: rasmuszev@hotmail.com eller ringe på 20109493 (gerne efter 17:00) eller skrive en sms på samme nummer!

Aftalen vil selvfølgelig have udsigter med større mængder af produktioner !

Mvh Rasmus Severinsen

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Vi forhandler American Apparel, og vil gerne give dit et bud på opgaven, send mig evt dine designs så vender jeg tilbage med et tilbud.

meik(a)ballistic.dk

MVH

Meik Jessen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)