Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-handel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er ved at starte en butik på nettet og har sortiment til hunde

jeg kunne godt tænke mig at sælge tøj med eget logo tryk osv.. men mangler en plan

er der nogen der har gode ideer til hvordan jeg kommer igang med dette

engrokøb, eget tryk fremstilling,  osv.

jeg kunne godt tænke mig udendørstøj samt streetwear..

hvordan kommer jeg igang

Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 13:08

hej igen

Er der virkelig ikke nogen der lige har et par ideer?

hvem man skulle tage og hendvende sig til, link´s de kunne smide osv..

Mangler lidt svar

Hilsen den utålmodige bruger

Tilmeldt 17. Mar 08
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:30

Hejsa.

Jeg tror, du er nødt til at være lidt mere specifik i dine ønsker. Hvad er det præcis du leder efter? Hjemmeside, trykkeri, engroshandler eller hvad.... Dit spørgsmål er meget bredt...

Mvh Morten.

Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 07:14

Hej igen

Jo min butik henvender sig til hundefolk og her kunne jeg godt tænke mig at sælge tøj, når jeg siger tøj mener jeg at jeg

gerne vil i kontakt med nogle der tilbyder angrosalg til denne mål gruppe, men derudover måske osse at jeg kunne sætte noget

præg på tøjet,, så som eget transfertryk, logo osv.. men da gruppen jeg henviser til osse er muskelhundefolk er det en god ide at inkludere streetwaer

jeg har selvfølgelig en ide omkring dette, men mangler erfaring herom , kontakter også videre.. altså en grundlæggende plan for hvordan jeg kommer igang med at udføre min ide..

håber det var lidt mere uddybende....

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 12:47

Fedt at du vil igang!

Jeg tror faktisk at der er et stort marked for streetwaer til folk med muskelhunde. Det er jo nærmest blivet en livtstil som en gruppe mennerkser lever ud. I Sverige er mega hittet på radioen lige pt "Kamphund" :-)

Ligesom der er portaler for træning (www.motion-online.dk) eller dating (www.dating.dk), så tror jeg en portal for kamphunde måske (kamphund.dk) ville være et hit. blot en tanken.

Mvh Anders

Fra Odense
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:47

Hej,

Jeg kan ikke hjælpe med opstart af din virksomhed, men jeg kan hjælpe dig med at få en super god start med at sælge dit tøj.

Jeg sidder som partner i virksomheden www.miinto.dk som står for at sælge modetøj, streetwear, herretøj, dametøj ja faktisk alt tøj, da vi repræsentere fysiske nichebutikker m.m.

Konceptet bygger på en gangs betaling og efterfølgende no cure - no pay, så du kan ikke tabe på det. Vi har et massivt markedsføringsbudget som bliver iværksat næste mdr. så du kan stadig nå at komme med fra start, vi repræsentere pt. 160 butikker.

Mvh.

Konrad

www.miinto.dk // www.miinto.com

modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)